ja hihihihi mijn oudste (nu bijna 9,5) vind het nu zelfs nóg spannender als toen ie jonger was (oa omdat ie het nu mee beseft)om een broertje of zusje te krijgen als ik nu zwanger zou zijn /worden is ie dik 10 jaar.....vind ie geweldig me jongste(bijna 7) is echt een tuttel en zou me denk ik ook met alles willen helpen hahahha (behalve poepluiers heeft ie me al gezegd hahahaha)
@True Ik ga nog niets kopen hoor, aleen maar kijken en mijn moeder heeft aangeboden ons een kinder/wandelwagen cadeau te doen. Dus even kijken wat ik handig vind en wat de prijzen zijn. Jullie baby-shop-tijd komt gauw!!!
Hihi, ik bedoelde eigenlijk over het testen van Engeltje! Maar ook wat dit betreft, je hebt helemaal gelijk, helemaal leuk zo!
ja t zal ook allemaal best goed komen soms gaat je fantasie met je op de loop he ze is al zo groot joh ! ze zwaait niet meer als ik weg ga van de psz ik krijg een kus en dan is t weer spelen vandaag was dr juf even in een andere klas die ging ze ff ophalen want dat kan natuurlijk niet ... tis MIJN juf
oww wat doen we wee moeilijk hahahhahahahaha maar dat ja hihihihi sloeg ook op dezelfde gedachte over engeltje en testen hahaha de rest was aanvulling hahaha tis nog vroeg hahahaha
ik heb al zo vaak een tegenslag gehad, dat ik echt nog niet wil testen na 5 dagen nod december was 4 dagen na nod toch opeens ongie.
kan zelf bijna niet wachten tot ik ook mag hihhihi en ja kindewagen zijn zoooo duur he.....pfff heb je bijna een nieuwe scooter voor
en dan met name bij de babypark is t erg duur bij babydump(beetje rare naam blijf ik t vinden) is t een stuk goedkoper
zijn jullie ook al aan het rondsnuffelen voor spulletjes leuk is dat he, welke kinderwagen, welke kleur...
ik heb alles nog van de kleine meid en ik heb een zwarte wagen en maxi cosi toen had ik de dekentjes ed. zelf gemaakt heb ze ook allemaal bewaard in een mooie doos voor later ga ik voor de nieuwe baby ook weer doen kleertjes heb ik ook ALLEMAAL nog zelf nu bewaar ik ze nog hoewel ik denk dat als de tweede ook een meisje zou zijn ik toch alles nieuw koop
ik kom dr vrij vaak babypark zit hier echt om de hoek bijna ze hebben een leuk speel hok vind de kleine helemaal leuk gaan wij ff bakkie doen ze waren ook de enigste die onderlakens had voor juniorbedje in katoen heb wel moeten bestellen maar goed nergens anders kon dat maar dus ook wel de hoofdprijs had van de prijs van 1 lakentje dr 2 voor me zelf kunnen kopen je ziet heel veel van die jersey dingen maar die wilde ik perse niet hebben
K ga gewoon ideeen op doen en dan kijken of bepaalde dingen op marktplaatst te vinden zijn K wil ook bio katoen spullen en kleding, kan je daar toch niet vinden. Weet iemand hoe laat Aily haar echo heeft?