ik heb niks meer op de babykamer na dan.... heb alles weggedaan,dacht dat er toch geen meer kwam en alles bewaren voor me kids later vond ik ook beetje onzin hihihi aleen de kamer en paar kleertjes/spulletjes van toen ze baby waren maar ben ook niet aan het kijken hoor,heb nnog tijd genoeg zodra ik zwanger ben(heb ik dan ook wat te doen hihiihi)
esth ik geloof smiddags ergens...hoop dat ze wel ff foto komt showen hihihi hey en anz heeft geloof ik ook echo he
Ben ik thuis is er niemand Grapje hoor, ik ga ff van me vrije middag genieten met me mannetje, tot later
Ja nog lekker rustig... was wel mijn hersenen vergeten... dus heb er in plaats van een half uur anderhalf uur over gedaan.... maar goed alles is binnen...
Hahahahaha.. middag Engel... Is het rustig vandaag? @Dianana, ze had me ge-pbed dat ze het vandaag om 15.40 had dus ik denk dat dat klopt....
Ik ben thuis . Halve dag genomen en moet 2 uur tandarts voor kroon Me contract wordtrouwens gewijzigd van omde week op vrijdag vrij, naar elke vrijdag middag vrij
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's Esthertie: Esthertie, Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 September mama's Dora: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 Oktober mama's Anz87: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 ,apie3 Karine: Aily, Dianana, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Mel05 Aily: Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 Mothertobe: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 November mama's Bonnie1: Gekko, Es22, bren79, Miss C,dianana,engeltje,apie3