Mijn man is er trouwens van overtuigd dat ik nu zwanger ben. En dat terwijl we 7 dagen voor vermoedelijke eisprong voor het laatst geklust hebben en 2 dagen erna. Daarbij zit ik pas een paar dagen na eisprong. Hij heeft het er al twee dagen over.. Conclusie, hij is gek!
hhahaha.... Zou je wel zeggen zo! Maaaaarrrrrrrrrrr men zegt dat je man het vaak aanvoelt of aan je kan zien he
Heeft iemand nog iets van Aily vernomen, ben zo benieuwd naar haar echo.. @Mel Dan zou hij dat wel heel vroeg aanvoelen/zien.. Dat kan toch niet hahaha Gister was hier een vriendin die net als papa (en nog iemand) 'dingen' aanvoelt. Ze zei ook dat mijn buurvrouw een bepaalde ziekte heeft terwijl ze dat niet kon weten en het wel zo is. Maar zij denkt dat ik een jongetje krijg
Theoretisch gezien is dat ook mogelijk.. Misschien is je eitje net 1 of 2 dagen eerder geweest dan jij denkt, of juist 1 of 2 dagen later dan jij denkt... De zaadjes hebben dan lang genoeg geleefd om te bevruchten.. Ik hoop het zò voor je....
Ik ben er ff van tussen.... Het is hier zoooo gezellig vandaag! Ff wat kids gaan opvoeden want sjonge jonge... Af en toe Latersssssssssss
Soooooo . Het was nodig!!! Hopelijk is nu de rust even weder gekeerd, om vervolgens waarschijnlijk over een half uur weer verstoord te worden ...... Had helemaal niet gezien dat jij ook nog aanwezig bent...
hoi dames ik had gisteren me berichtje geplaatst en ff later las ik al die nare berichten wilde reageren maar pc liep vast tijdens het typen dus maar uitgezet(ben me bedje maar ingegaan hihi) pff nee he miss c ook al op rood bah... wat een clupje van kneuzen zijn wij ook he..echt niet leuk!! maarrrr....gelukkig hebben we elkaar.....en doordat we iedere maand in hetzelfde schuitje zitten begrijpen we elkaar maar al te goed he apie....meis das best een spannend berichtje hoor....roze voor de NOD en dan ook nog eens zoveel dagen ervoor!!!! spannennddddd!!!!! hihihihi is die stress omdat je man die avond van je ei(tenminste waavan jij dacht dat je je ei had hihi)geen sex wilde mss helemaal voor niets geweest hihihihihihi ik duim voor je ess wanneer ga jij testen??? je bent nl al een paar dagen overtijd he oohh wel spannend allemaal
Esthertie, ben benieuwd of ze gelijk gaat krijgen dan.. Eerdaags weet je het toch, je wilde het met de echo toch weten?? Apie, nou ik reken nergens op hoor! Ik ga er van uit dat ik op rood ga, die kans is wel 99%
Hier ook wel heel erg benieuwd naar Aily! had namelijk wel verwacht dat ze (bij goed nieuws) gelijk enthousiast zou komen vertellen hier!! Nu dus een klein beetje bang voor minder goed nieuws.. Hoop maar dat ze het gewoon veel te druk heeft!
@Mel Over 3,5 week weten we het hopelijk Ik ben ook een beetje bang dat Aily slecht nieuws heeft, had verwacht dat ze het anders allang had gemeld. Duimen maar van niet. Bij jou zou t toch nog wel zomaar kunnen he, ik bedoel een keer hoeft t maar raak te zijn (zie mij)
Esthertie, ik blijf bij een jongen! ben heeel benieuwd! Maar jij had die ene keer toch wel rond je ei geklust? Wij dus niet ivm mijn oudste die zo ziek was. Ik vind dit ook wel eens lekker, me een ronde niet zo druk maken over alle eventuele kwaaltjes. Voor mijn gevoel kan het niet raak zijn dus ben ook niet zenuwachtig..
@Mel Wij hadden volgens mij 2 dagen voor en 2 of 3 dagen na ei geklust. Maar ik weet niet 100% zeker wanneer mijn ei is geweest omdat ik dat niet voel/merk en mijn temp in die periode 2x omlaag is gegaan. Dus never say never. Maar als je zelf al t idee hebt dat t niet raak kan zijn is misschien handiger om daar vanuit te gaan ivm teleurstelling.
Daar ga ik ook van uit hoor! volgende ronde wordt mijn ronde!!! En die van iedereen die nog niet op roze is hier!!!
Wow, hey wat is dit nu?? Teveel mensen op rood, dat was niet de bedoeling. Hopelijk komt er toch nog wat roze bij deze maand. Maart zal toch niet net zo teleurstellend worden als januari, toen hadden we ook maar 1 persoon op roze staan.