Ik ga ook slapen. 'k heb niet veel last van kwaaltjes, maar die vermoeidheid............. Truste allemaal
lieverd...er is gewoon een speciaal super mooi eitje voor jullie gereserveerd,dat netjes op haar beurt wacht en zodra ze aan de beurt is zal jullie kindje zich aandienen....helaas weten we nog niet welk nummertje ze in de rij heeft,maar ze staat te springen om ook eindelijk aan de beurt te zijn
ja is indd zoveel leuke dingen tot nu toe hebben we ook nog niet gekocht hoor alleen maar kijken kijken en kijken hihihi. maar wil zoveeeeeeeeeel hahaha maar trusten bonnie en ess dankje lieve true hoop dat die niet meer lang op zich laat wachten pfffff word er zo moedeloos van dat maar niet lukt echt word er elke maand weer verdrietig van en onzeker waarom wil het maar niet lukken waarom word het ons niet gegunt pfffffffffffff
ja meid ik begrijp je helemaal...ik heb ook iedere maand weer minder hoop ik denk maar zo.....ooitttt zal het ons ook lukken
ga zo lekker bedje opzoeken en dromen over ons paleisje tot morgen weer allemaal slaap lekker droom zacht en morgen allemaal weer fris en fruitig naast ons bedje
moet er morgen ook weer vroeg uit aangezien me kids en me nichtje die hie is blijven slapen er ook alweer vroeg bij zijn..pfff en dat noemen ze weekend hahaahah
Goeiemorgen!! @ Aily: Fijn dat de echo goed was @ Bonnie: Die vermoeidheid ken ik @ Bren: Leuk, de kamer opknappen!! Heb je weer even iets om je van de straat te houden Verder alles goed met iedereen???
Nou nee! Ik heb een humeur daar zeg je U tegen !!!!!!!!!!!! Mijn neefje is vannacht voor het eerst blijven slapen. Bij mijn zoon op de kamer... Hartstikke leuk natuurlijk, maar die ETTERS waren om 5:30 wakker!!!!!!!!!!!! Ze sliepen pas om half 11, dus ik weet al wat voor dag dit gaat worden.... De kamer is letterlijk afgebroken! Mijn zoon heeft inmiddels al 2 driftaanvallen gekregen vanwege te weinig slaap... Gevolg was natuurlijk dat de meiden ook allemaal veel te vroeg wakker waren.. Pffffffffff, zal nog eens iemand uit de brand helpen! Sorry, ik ga ff iets aan mijn humeur doen, en als ik straks gezelliger ben, dan kom ik terug
Good morning! @Apie Oow wat balen is dat. Kan me voorstellen dat je daar echt flink chaggerijnig van wordt. Succes @Aily Goed om te horen dat je echo helemaal ok was en dat je de baby hebt gezien
hallo dames apie ik begijp je he-le-maal pfffffffffff me nichtje is blijven slapen... gingen gisteren pas laat naar boven/bed...vielen wel gelijk in slaap gelukkig maar ook hier waren ze vroeg wakker pffffff en alleen maar elkaa klieren...pfff en dan is me nichtje ook nog een echt meisjes meisje... als al iemand vekeerd naar d keek gelijk nouuuuuuuuu!!!! die doet dit en die kijkt zo en zo pfffffffffffffffffff waarop mijn jongste het geweldig vond om haar juist te gaan klieren grrrrr heb ze net aangekleed en naar buiten gegooid hahahhahaha....tis mooi weer dan gaan ze maar buiten spelen!!! owja ik snap me temp niet.... kan iemand me helpen??? vooor me ei was ie 36,8 / 36,9......na me ei...37,1 /37,2... nu op 10dpo is ie ineens 37,0......hmmmzz raar...betekend dit dat ie aan het zakken is voor me ongie(wel al vroeg,normaal pas dag van ongie zelf) en dan gelijk 36,9 altijd
Mmmm... Maar je zit er nog 4 dagen voor, dus dan zou het al vroeg zijn om te dalen. Ik weet niet precies hoe dat zit met die temp, maar volgens mij is een temp van 37 toch heel goed? Is het misschien een dip dagje, en dat ie straks of morgen weer hoger wordt? Waarom niet al een voorzichtig kruidvat testje wagen?
goedemorgen chica`s @apie en true fijn he logeetjes hihihihi. true van tempen heb ik geen kaas gegeten dus kan ik je niet bij helpen meis. maaar hoop dat het een goed teken is
@True, heb je misschien wat later gemeten als normaal? Of misschien was je al wat langer uit bed? Ik heb ook een keer een temp dipje gehad (37,1 i.p.v. 37.3), de dag erna was ie weer hoger.
ja anders ik wel,maar heb inmiddels wel geleerd me negens meer te veel op te verheugen apie...er is niks open hier helaas,maar anders zou het sowieso toch nog te vroeg zijn
nee ben gelijk vanuit bed op de badkamer gaan tempen(heb zelfs een half uur later weer 37,0 getempt) heb net (2 uur later )weer getempt (want als ik ongie wordt blijft ie de hele dag 36,9) en nu was ie weer 37,3
Tuurlijk is het vroeg, maar je kan met de kruidvat tot 4 dagen voor de nod al testen... (wordt gezegd )