December chica`s vol.4!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik had met beide kids ook pas een lichte test op NOD

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Je maakt het nu helemaal spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik weet eigenlijk niet meer hoe dat bij mij zat.... Ik meen dat ik wel voor de nod getest heb, heel licht, en pas na de nod met andere testen zwaar positief :)

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@ true Mijn temp. schommelde na mijn ei soms ook met 0,2C zelfs toen ik zwnager was bleef hij niet constant op een temp. maar schommelde iets. Denk dus niet dat dit al een temp. daling voor je menstruatie is. Dit gebeurd ook meestal de dag ervoor of op de dag zelf.

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Dat is apart. Mijn banner begint automatisch weer van voor af aan als ik de 31 dagen erop heb zitten....

Ik ga waarschijnlijk vandaag ongi worden. Had vanmorgen bruinverlies met afvegen.

6. Esthertie

@Ess Balen maar als verwacht toch? :(

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ja, zeker verwacht. Heb nog wel een testje gedaan vanmorgen. Stom, maar wie weet was ik toch zwanger en was de MMM niet meer nodig geweest. Ik wilde nog een keer kunnen testen, voordat we echt gaan beginnen met alles....

8. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    De boel maar alvast aangepast...

9. Esthertie

@Es Maar de test was dus wit begrijp ik uit je reactie. Jammer hoor. Maar nu weet je wel wat er verder gaat gebeuren en hoef je niet eindeloos meer te klussen zonder resultaat en steeds afwachten. Terwijl de kans dus eigenlijk piepklein was.

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ja, de test bleef wit ;)

Ik ben blij dat we naar de HA zijn gestapt en niet een jaar hebben gewacht. Ik ben heel blij dat we nu geholpen gaan worden. Alleen beangstigd het me heel erg dat het nu nog jaren kan duren. Dat wil ik niet. Ik hoop zo dat ik dit jaar nog zwanger mag worden!

11. Esthertie

@Es Ik hoop ook voor je dat snel lukt. Kan me voorstellen dat je daar bang voor bent maar probeer daar toch niet vanuit te gaan.

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Nee, probeer (nadruk op probeer!!) ik ook niet te doen. Ik hoop gewoon dat we snel bij de gyn terecht kunnen, zodat hij/zij ons meer kan vertellen.

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.720
    2.524
    113
    Dat is een goed teken toch! Normaal gesproken stijgt je temperatuur overdag ook een beetje, dus hoe verder van de 36.9 af hoe beter ;)
    't is wel spannend hoor. Nog 4 dagen. Ik hoop voor je dat het eindelijk zover is.

@Es: Las je onderschrift. Hoop ook echt dat je snel terecht kunt en dat jullie dan heel snel meer zullen weten.

@Esthertie: zie dat je al ruim 16 wk zwanger bent. Goh wat gaat de tijd toch snel. 'k weet nog dat je in december roze testte.
    Ondanks dat ik nu ook zwanger ben (en hoop dat het goed blijft gaan) denk ik ook nog wel eens terug aan die twee hele licht roze streepjes in december. Als dat goed was gegaan was ik ook 16 wk geweest..........

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey bonnie... Dikke knuf!

15. Esthertie

@Bonnie Wat lief, de tijd gaat echt super snel. Kan me voorstellen dat je daar soms nog aan denkt maar er staat je nog een hele mooie tijd te wachten. En we gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat. Hoe ver ben jij nu exact??
    Soms vind ik t ook apart wanneer ik 'die' vriendin zie waar ik destijds tegelijk mee uitgerekend ben. Zij heeft al een prachtig zoontje en ik moet nog eventjes wachten. Maarja niets aan te doen en als ik alles hier lees ben ik zo blij dat het opnieuw gelukt is.

16. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Es, sorry voor mijn post over de hoop op jou hebben. Ik lees bij à altijd terug maar dit heb ik gemist. Jeetje meis, wat een heftig nieuws, jullie zijn vast flink geschrokken!

Hoop maar dat jullie gauw terecht kunnen bij de gyn zodat jullie antwoorden kunnen krijgen op alle vragen en duidelijkheid krijgen over hoe nu verder. Dikke knuf en hou hoop hoor!

17. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

18. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik hoop dat het zaad verbeterd is wanneer je nog een test moet doen

Ik heb nog wel een paar tips voor je,

Man mag niet in (heet) bad,
    Geen strak ondergoed aan,
    En bijv geen laptop op schoot.

Het zaakje mag dus niet (te) warm worden.

Misschien helpt het wel geen drol al die tips, maar je kan het beter vermijden met resultaat, dan niet doen en geen verbetering.

De mijne volgt ook de tips + pillen en het zaad was de 3e test goed!
    Al weet je natuurlijk nooit waardoor het precies komt.

En dan te bedenken dat bij de 2e test geen enkele beweeglijke zaadcel was!

Hoe s het afgelopen bij je familie en schoonfamilie?

19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Engel zou je mij willen pb en over die vitamines?
    Ik reageer weinig comp is WEER stuk ... Helaas

20. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.720
    2.524
    113

Deel Deze Pagina