Dat is balen!!! Aan de andere kant ook wel schattig dat hij er zo vol van is Nu hopen dat die vriend ook z'n mond kan houden.....
@Dianana Oow nee, wat 'n sufferd. Wanneer wil je het fam. + vrienden gaan vertellen en wanneer heb je je eerste echo? Ik moest mijn vriend bij 13 weken nog aansporen om het aan vrienden&Collega's te vertellen haha Ga nog ff filmpje kijken in bed. Fijne avond allemaal en tot morgen!!
hai dames haha bonnie dat had mij dus ook kunnen gebeuren...kan nooit me mond houden is idd wel heel schattig dat ie zo trots is (waarschijnlijk vooral op zichzelf hahah dat ie maar mooi de klus geklaard heeft haha...mannen he) nu maar hopen dat die vriend zijn mond houdt de mensen die het hier weten(buren en vrienden) die houden mooi hun mond dat we ermee bezig zijn hihih heb me hier gelachen... toen we thuis kwamen van ons weekje weg hadden me buurvrouw(70jr) en ove buren (rond de 65jr) een poste opgehangen aan de voordeur....WELKOM THUIS!!!....met daaronder een afbeelding van een zak met daarin JA ? NEE ....hahaha....waarmee ze bedoelden komt ie (me vriend) met een volle of lege zak thuis hahahaha oftewel is het raak of niet..... echt waar ik lag dubbel en hun helemaal....de tena lady vlogen bij de dames rond de oren hahaha......en dat nog wel op die leeftijd hahahah de viespeuken hahahah we zijn het wel gewend hahahaha...we maken zelf vaak genoeg grapjes met me buurvrouw (van 70 dus en weduwe) dat ze een jongee vent mmoet nemen haha en of ze de mijne eens moet lenen....wij maken hier wat gekkigheid hahaha echt leuk die buren
ik weet niet of dat mag met tempen maar heb gemerkt dat me temp gedurende de dag hetzelfde blijft...(afgelopen maand ook wel eens paar x overdag getempt en bleef hetzelfde toen) nu was me temp daarnet 37,4 dus gestegen....mag ik dat als een stijging zien???
We willen het vrienden en familie vertellen na de eerste echo. Die is op 14 april. Dan zijn we ongeveer 10 wk. Nog 4 weekjes wachten dus. Gelukkig is die vriend wel betrouwbaar, dus ik ben niet zo bang dat het verder verteld wordt
't was weer erg kort vandaag. Maar ik ga weer naar bed (alsof ik vandaag nog niet genoeg geslapen heb ) Morgen lange werkdag, dus ik spreek jullie dinsdag pas weer denk ik. Truste!
Good morning trouwens. @true nog steeds zo'n hoge temp vanochtend? @Bonnie succes met zwijgen k had daar soms moeite mee maar wel gelukt. En t is zo leuk straks als je t als verassing kan vertellen.
Lekker hoor, nog ff in bed! Hier aan de koffie en kids aan ontbijt.. Zo de oudste weer naar school brengen..
Ja t verbaast mij ook steeds en helemaal omdat t bij sommige maar niet wil lukken maar kan niet wachten tot de 20 weken en om de baby te voelen. Heel soms denk k dat ik iets voel. Is t bij jou ook zulk heerlijk weer?
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Die eerste bewegingen zijn ook geweldig om te voelen! Laten we als doel hier hebben dat we allemaal zwanger zijn voordat jij moet bevallen! Mooi streven toch?! Hier is het ook heerlijk weer ja, het hele weekend ook al!