December chica`s vol.4!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Jaaaa da's wel een mooi streven, dat zou super zijn :)
    Bij hoeveel weken voelde jij iets? En echt super dit weer, wordt je meteen vrolijk van.

2. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ja esthertie 37,2 bij opstaan vanmorgen:D

3. Esthertie

@True dat is mooi! Heb je n grafiekje. Ben heel benieuwd hoe die eruit ziet....

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een mooie dag vandaag :)

Hey true... Dat klinkt heeeeel erg als een posi testje!
    Wanneer ga je testen? Morgen vroeg????!!!

5. Esthertie

En hierbij weer mijn buiken rijtje, volgens mij is ie de laatste 2 weken niet echt erg gegroeid.
    Bekijk bijlage 138873

6. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik vrees voor een rood stand deze maand.. Heb sinds vanmorgen buikpijn, zoals wanneer ik ongesteld moet worden :(
    Dat is al wel vroeg... Het lijkt alsof mijn cyclus elke maand korter wordt! Bah!

7. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Mooooooooooooiiiii Buikje! Hij is wat voller van boven nu...

8. Esthertie

@Apie Wat balen :( Maar hoe korter de cylys hoe fijnermeer kans zou je zeggen. Krijg je de buikpijn altijd op de dag zelf of ervoor?
    Hij schuift steeds verder naar boven dat wel ja haha

9. Esthertie

Good morning Gekko!!!

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Meestal op de dag zelf.... Maar ik denk dat je kansen juist afnemen.. Ik zit dan nu op een cyclus van 20 dagen. Dat zou betekenen dat ik mijn eisprong zal hebben als ik nog ongesteld ben :(

11. Esthertie

@Apie Ja dat is waar, een hele korte cyclus is ook niet ok inderdaad. Had je altijd al wel een iets kortere cyclus?
    En vandaag nog maar even afwachten toch...

12. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen... Ik begrijp ook helemaal niet waarom het nu sinds 5 maanden zo anders is! Ik begon met 36 dagen, toen 26 dagen, toen 24, en mijn laatste was 23 dagen... Er zit niets anders op dan afwachten idd....

13. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Normaal krijg ik trouwens ook hele erge hoofdpijn... meestal s'nachts, dan weet ik genoeg. Dan is het de volgende ochtend mis. Maar ik heb ook helemaal geen last van mijn borsten zoals normaal wel voor de nod, en dat verdwijnt dan als ik n dag of 3 ongesteld ben.... Ik zit RAAR in elkaar hahaha

14. Esthertie

He wat vreemd joh, bij mij wisselde die de laatste maanden van 25 tot 35. Misschien een bezoekje aan de ha brengen?? Maar hopen dat er vandaag geen bloed te zien zal zijn.

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen!!
    Iedereen een goed weekend gehad? Apie al bijgekomen van het logeerpartijtje??

16. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Mijn ha ziet me aankomen... Is niet zo'n toffe... Ik hoor m nu al zeggen: Je hebt er 3, het is dus eerder gelukt, wacht nog maar ff af...;)
    Dit was echt de laatste maand voor voorlopig. Ivm de extreem vele verjaardagen wanneer het van januari tot april zou zijn als ik moet bevallen zeg maar.. Dus ik weet niet wat we nu gaan doen (vooropgesteld dat ik idd ongi wordt). Van de ene kant lijkt me het heel moeilijk en raar om nu om het eitje heen te gaan :(.
    Van de andere kant is het financieel eigenlijk ècht niet te doen om in een van deze maanden nog een spruitje bij te krijgen...

17. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Morgen gekko!
    Hmm nog steeds een beetje moe van hoor! Was wel leuk we zijn nog naar de speeltuin geweest, hebben een pick nick gedaan, en daarna bij opa en oma friet gegeten. ZIJ hebben het weekend van d'r leven gehad... Nou mag tante/ mama ff een week bijkomen ;)

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahahaha... arme apie ik leef met je mee;) Maar ik heb gehoord dat dat het risico is van moeder worden:p

Dames ik ben zo blij!! Eindelijk sinds gister is dat rotte rode voorbij bij mij.... Ik heb dus van zon tot zat heel weinig gehad... van zat tot zat redelijkwat... niet normaal steeds minder dan normaal.... maaar ik was er wel echt klaar mee....

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is er trouwens al bijna drie weken van overtuigd (?t) dat ik zwanger ben.... ondank ongi en nega testen en alles....

20. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Est, de oudste voelde ik met 21 weken en de tweede met 18 weken.

True, dit klinkt wel heeeeeeeel positief!

Gekko, hoe gaat het met jou, eindelijk van je ongi af?

Deel Deze Pagina