Dus dan was het gisteren? Sjemig! Wat vervelend! Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt! Ik hoop op een te vroege test voor je!!!!!!
Ik heb vandaag toch weer een legertje testen laten aanrukken . Had mezelf beloofd dat het deze maand niet zo zou zijn, en het lukte om zonder ovu testen de maand door te komen, maar tja.. Dan heb je je eisprong gehad, en gaat het toch weer kriebelen he Vorige 2 maanden werd ik overvallen door een ongi die veel te vroeg kwam. Nu zal ik er op voorbereid zijn (liever niet)....
Nee!! Buikpijn is weer helemaal weggetrokken! Mijn hoofdpijn ook... Hoop maar dat het ff lekker weg blijft! Ben alleen maar heel moe nu.. Voel verder nog steeds helemaal niets! Zat vanmorgen wel ff in de rats. Dacht dat mijn ongi er al weer aankwam. Morgen wordt weer spannend wat dat betreft.. Heb ook weer heel erge diaree, dus misschien dat daar de buikpijn ook vandaan kwam (jaja en maar blijven hopen he )
Morgen toch maar een testje wagen denk ik....... Hoe is het verder met iedereen? True al alcohol vrije champange open getrokken? En ess, ik kan me helemaal voorstellen hoe jij iedere keer naar het toilet gaat... Toch maar weer checken estherie heb ff op jouw foto's gekeken vanmiddag Leuk!!!!!!!!!!!
@Apie Spannend hoor, ik ben heel erg benieuwd. Maar dan ga je er wel vanuit dat je cyclus deze maand weer zo kort is.. Hij kan ok wat langer zijn of niet? Ik heb trouwens vandaag voor t eerst iets voor de baby gekocht, een lief rompertje
Het verschil is dat met Iui ze een goeie zaadcel de baarmoeder in spuiten en dan zelf voor bevruchting moet zorgen Mijn man zijn zaad is daar niet sterk genoeg voor. Met icsi halen ze bij mij de eitjes weg (vandaar al die hormonen) En spuiten ze een zaadje in eicel en die plaatsen ze dan terug in mijn baarmoeder. Maar jullie zaad is dan beter als ons, als jullie beginnen met Iui Zo naar bed en dan is het nog1 dag hoop dat jullie snel een afspraak hebben
Leuk is dat he... Het eerste dingetje wat je koopt! Ik ga er vanuit dat mijn cyclus kort is, omdat ik eigenlijk bijna zeker weet wanneer mijn eisprong geweest is... Dan zijn er nog een paar dagen speling. As woensdag tot as zater of zondag... As donderdag of vrijdag ben ik zeker 14 dpo....
@esthertie, als je er zo intensief mee bezig bent ga je l die verschillen een beetje snappen. Lief een rompertje, maatje 50 ? Hihi die zijn zo leuk
@Engel Ja ik heb mij er nooit in hoeven verdiepen (gelukkig) maar vroeg mij wel af wat voor verschillende behandelingen er zijn. Dus ben nu iets wijzer Ja t rompertje is heel schattig een na kleinste maatje van de h&m
Wij weten nog niet of we met IUI beginnen, maar ICSI werd het sowieso niet volgens de HA. We wachten dus maar af!
Heyyyyyyyyyy true kon het ook ! Is idd ook wel vroeg, maar de vorige maanden ging ik steeds 2 dagen achteruit op mijn cyclus... Als dat deze maand weer zo is, dan weet ik het iig... Van de andere kant ga je dan misschien denken dat je gewoon te vroeg was, en toch weer hoop hebben ... Wat denken jullie?
meiden ik ga mijn bedje opzoeken ben doodop...wilde jullie wel nog ff weltrusten komen zeggen dikke knuffel en bedankt voor de felicitaties
@esthertie nee gelukkig heb je je er niet in hoeven verdiepen. @Es, slaap lekker. @apie, ik zeg testje morgenochtend of volhouden tot donderdag. Aan mij heb je dus niks