goedeavond allemaal wat leuk dat je foto heb van de test true ik zie een licht streepje echt cool hoe gaat het verder vandaag iedereen leuke dag gehad? of van het heerlijke weer genoten
Ja wat een weertje he bren Heerlijk We hebben de driewieler met aanhanger die loïs voor dr verjaardag krijgt gespoten.....wordt echt mooi Morgen ff kijken voor een mand voor aan t stuur
meid ga er maar van uit dat het de baby is!! eerst was het een kriebel(herken ik) en nu een veeg(herken ik ook) en het wordt alleen maar duidelijker
wat een muts indd diana ik zou ook niet zakken in de prijs dag ze bieden zelf. het is mooi weer om te spuiten ja is lekker snel droog ben benieuwt wat die kleine meid er allemaal van gaat vinden
oke nog ff gedult dus hebben hihihi heb vandaag pendel gehad van ginema mei een meisje ben benieuwt of nou wel uit gaat komen
@dianana wat suf dat mensen komen en t dan te duur vinden wat ze zelf geboden hebben. @true denk ook dat t de baby is. Kan niet wachten tot t goed te voelen. @bren ben je inmiddels al van de duivels af?
Hoi meiden, Ben nog steeds niet ongi???? M'n cyclus is helemaal van het padje af??? Meiden, geloof niet teveel in de pendels. Ik had er 4 voor maart, terwijl ik niet zwanger kan worden!!!
@es nou vandaag echt het laatste restje morgen duivels vrij denk ik dan kan de volgende ronde weer beginnen