nou papa durft het niet echt denk ik die heeft zo iets nou is toen ook gelukt zal nu ook wel gaan lukken we wachten het gewoon nog even af dus we gaan nog gewoon even aankijken
Nee hoor, daar geloof ik al niet meer in. Heb zondag ook een zwangerschapstest gedaan (ik had nog een laatste sprankeltje hoop dat het ZH niet nodig zou zijn) maar deze was negatief.
@Bren dan maar op naar de volgende ronde. @es balen zeg, maar wel raar dat je cyclus nu zo van slag is
Snap er ook niks van. Misschien wel door het nieuws van afgelopen vrijdag. Misschien reageerde mijn lichaam daar erg heftig op, waardoor het nu uitblijft.
@es zou misschien wel invloed kunnen hebben, k hoop dat je snel duidelijkheid hebt. K ga zo m'n bedje in, welterusten!
@true: Nee, niet getest... ze zijn niet binnen gekomen .. Dus ik hoop dat ze er morgen zijn, dan kan ik donderdag testen.... Hoe is het verder met iedereen??
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's Esthertie: Esthertie, Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 September mama's Dora: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 Oktober mama's Anz87: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 ,apie3 Karine: Aily, Dianana, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Mel05 Aily: Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 Mothertobe: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 November mama's Bonnie1: Gekko, Es22, bren79, Miss C,dianana,engeltje,apie3 truelove4ever: bren79 zo true heb de glazenbol ff ervoor je bij gezocht
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's Esthertie: Esthertie, Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 September mama's Dora: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 Oktober mama's Anz87: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 ,apie3 Karine: Aily, Dianana, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Mel05 Aily: Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 Mothertobe: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 November mama's Bonnie1: Gekko, Es22, bren79, Miss C,dianana,engeltje,apie3 truelove4ever: bren79, Gekko, apie3
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's Esthertie: Esthertie, Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 September mama's Dora: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 Oktober mama's Anz87: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 ,apie3 Karine: Aily, Dianana, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Mel05 Aily: Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 Mothertobe: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 November mama's Bonnie1: Gekko, Es22, bren79, Miss C,dianana,engeltje,apie3 truelove4ever: bren79, apie3
Goedemorgen deze morgen! Nog iets gemist? True wat een mooi duidelijk streepje.... Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was, en daar vandaag achter kwam. Niet door een test, maar doordat er melk uit mijn tieten spoot .. Ja, je kan maar iets dromen he Ben er vandaag tussendoor steeds... Gisteren besloot mijn buurman dat mijn ??? schuur opgeruimd moest worden, dus ben nog steeds aan het rommelen eigenlijk;( En onze zoon wordt vandaag 5!!! Dus vanmiddag met een bende van die manneke's een KINDERDISCO!! Wel heel gaaf (heeft hij nog niet gezien) hebben we gisteren nog echte disco lampen kunnen regelen, en kwamen we erachter dat we nog op geluid reagerende staaf lampen hebben. Ben benieuwd hoe dat hij straks reageert als ie uit school komt!!!! Dus we gaan nu ff een kleine verbouwing in de woonkamer doen (lampen eraf en op) en tussendoor moet ik trouwens nog een taartje bouwen.... En natuurlijk als de postbode geweest is, ff testje wagen ? Wat doen jullie vandaag??