wauw esth. wat gaaf !!! ik denk dat t mss toch weer raak was hier aangezien ik overtijd was en nu zoveel troep maar goed ik ga nu strak aan de lijn wie weet helpt t
@Dianana T zou kunnen, alsof t eitje wel bevrucht raakt en dan de weg naar de baarmoeder niet weet.. Hoop dat t afvallen kan helpen, wel oppassen dat je niet te snel te veel kilo's verliest da's niet goed en zeker niet als je zwanger wilt worden. Ik ben er weer vandoor, ff de was ophangen en daarna uiteten met mijn ouders. Fijne avond alemaal!!
ja mel idd had ook zere boobies terwijlk ik dat niet heb voor ongi heb bewust niet getest want dacht ...wat doe ik met die wetenschap als t toch weer fout gaat nu achteraf denk ik ....trut ...dat had je t maar geweten
Heel toevallig net getest.. Beter niet kunnen doen, had anderhalf uur daarvoor nog geplast.. Weer een zelfde tuuuuur streep! Niks wijzer dus nog! Moet nu echt maar even wachten en dan woensdag met ochtend urine ofzo..
Zeker spannend morgen Hè mel bah, kon je je weer niet bedwingen Ik zou nog even 2 dagen wachten, dan moettie knallen!