@gekko geen omweer gezien of gehoort hier hoor. maar papa en ik hebben hier veeeeeeel meer dromen en nacht merrie`s als thuis of het door mijn dreamcather komt of daar gewoon wat rustiger ben dat weet ik niet maar was echt rot om zo te dromen en wakker te worden bah heb beeld ook nog steeds in mijn hoofd :S @miss s6 met die rotklusjes allemaal
Ik denk dat het vooral door de rust van je eigen huis komt....Plus de rust die je van jezelf krijgt door de dreamcatcher... Er was idd geen onweer... maar het zat wel in de lucht... bedoel ik een drukkende warme lucht mee... waarbij zelf wandelen een belachelijke inspanning lijkt...
@gekko nog kwaaltjes die kunnen wijzen op eventueel roze of ongi deze maand? hier veel koppijn en moe en last van mijn rug en nog steeds vol/opgeblazen gevoel in de buik en veeel wit vloed dat was het wel zo ongeveer
Trouwens dat drukkende gevoel in mijn onderbuik is weg... maar ik ben nog steeds emo.... Belachelijk gewoon!! Zaterdag liet mijn man me een stukje lezen in de krant.... gewoon een lief stukje... en ik maar grienen.... Als ik niet op roze ga... wordt ik heel boos op mijn lichaam... me zomaar nonstop laten huilen...Gister gewoon een aantal keer moeten vechten tegen mijn tranen.... en er was echt niets aan de hand dus!!
brren is idd naar om zo wakker te worden!!! gekko jij al getest???je zou toch testen op moederdag??of heb ik iets gemist??? bren dat witvloed klinkt veelbelovend!!!!!!!!
Hoofdpijn ja die heb ik ook.... en moe.... maar goed... denk dat ik moe ben door werken gister (al ben ik de laatste tijd snel uitgeput (?)) en dat ik hoofdpijn heb omdat ik moe ben... Ook idd meer witvloed dan normaal voor mijn NOD....
oke jij dus heeeeeeeeeeel emo je moet gewoon op roze deze maand. en ons lichaam kan echt loopjes met ons nemen ons echt zo goed voor de gek houden maand op maand grrrrrrrrrrrrrrr
Ja dat was wel eerst het plan... maar een paar steekproef tempjes gaven duidelijk aan dat ik niet met pasen een ei had... Na het weekend met koninginnedag ging temp wel naar boven.... Dus nu ga ik komend weekend testen...
hoop zo dat het veel belovend is en dat we op roze gaan hier met ze alle maar ja ik ga nergens vanuit ik zie het volgend weekend wel al hoewel ik het moeilijk vind om niet eerder te gaan testen heb echt test drang terwel meestal wel kan inhouden en er niet zo`n moeite mee heb
spannend gekko!!! hey meiden ik ben ff kijken of me buurvrouw thuis is...ff buurten en koffie leuten hahaha(en natuurlijk de laatste roddels horen/vertellen hahaha)
Ik vindt er dus helemaal niets aan!!! Om het kleinste dingetje kunnen de tranen al over mijn wangen lopen....
ja dat is heel irri gekko heb daar gelukkig tot nu toe nog geen last van heb wel het idee dat ik prikkelbaarder ben en sneller saggie
Good morning lady's! Hier een snotverkouden weekend gehad, maar wel leuke dingen gedaan muv werken op zaterdag. Ik wil steeds zooo veel in huis doen, maar mijn lichaam geeft al snel aan dat dat allemaal niet gaat. Zelfs de stofzuiger helpt erbij dat ik niets doe, hij is stuk