december chica`s vol 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bren79, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    nou buuf was net weg naar de winkel..sh*ps

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahahaha.. owh sorry dat is natuurlijk niet grappig... maar je brengt het heel leuk... Is de stofzuiger maken stuk... of we rijden even naar de stort voor een laatste rustplaats stuk?

Ondertussen al beter? Of nog steeds aan het snotteren? Lijkt wel iets te heersen... hoop mensen de laatste tijd horen snuffen/niezen/toeteren en hoesten...

Rust zorgt er wel voor dat je je sneller beter voelt...

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das een duidelijke buik Esthertie;) Mooi hoor....

Balen True... nu moet je met ons kletsen:p vervelend voor je;)

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko Hij is pas twee jaar oud, dus mag vriendlief hem vanavond ontleden en kijken of hij hem weer aan de praat krijgt :)

Ik heb zoooo'n trek in een broodje filet... (dorry ff zeiken)

5. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ook al verkouden est volgens mij heel veel mensen ja.
    en dan werkt alles nog is tegen ook hahaha
    maar je groeit echt elke week weer wat :D
    echt leuk om te zien est

6. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    fillet dat zal ik straks niet missen maar een broodje rosbief of een lekker malse meduin raw biefstukje dat dan weer wel

7. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ja he gatsie had echt geen zin om te praten met jullie hahahahahaha

gekkie!!!!...tuuuuuuuuuuurlijk kom ik graag praten hihihi!!
    wilde gewoon ook graag ff de laatste roddels horen/vertellen!!
    en kan helaas me laptoppie niet meenemen...staat zo lullig vind ik hahaha

esth. wat een super mooie buik!!!
    hopelijk gaat die van mij ook snel groeien!!
    ik heb wel al een beetje eenbuikje van mezelf haha maar zie wel al een beetje het verrschil als toen ik nog niet zwanger was!
    maarja das vooral lucht he hihi...(1 dikke scheet en me buikje is weer weg hahahaha)

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog iets meer dan 15 weken... even doorzetten... je mag zo een broodje filet;)

Wil je in het ziekenhuis bevallen of thuis? Als je thuis wil kan je het al in huis hebben voor de bevalling... Toch?

9. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    haha esth. ik heb ook al een rare tik...ik ben verslaafd aan een stokbroodje met ham en kaas in de oven!!
    dan lekker wat peper en zout erover en smullen maar!!

bren....nee rosbief en biefstuk iekkksss nee bah niet lekker

10. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hahaha ze kan het ook door dr man laten halen in het restaurant van het zh!!!

11. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik wil denk ik niet meer thuis bevallen!!
    ben 2x thuis bevallen,maar ging bijna mis bij me jongste(4,5 kilo en bleef steken...kon spildraai niet maken!!!)

maarja aan de andee kant....moet er niet aan denken om met weeen in de auto te zitten aangezien ik van beiden(vooral laatste) een stortbevalling heb gehad!!!!
    in 4,5 uur was hij er....en dan heb ik ook nog eens 1,5 uur persweeen moeten tegenhouden(nou probeer dat maar eens te doen pfffff)

het ging bij ieder kind steeds sneller dat ik bang ben dat deze er straks tijdens het lopen nog uitvalt pffffffff

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet thuis willen bevallen....Bij mijn moeder was bij alledrie medisch ingrijpen noodzakelijk... moet er niet aan denken dat ik thuiszit en ze er dan achterkomen...

13. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hier was ook paniek....ik had gelukkig 2 vk's aan me bed!!

14. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ik wil straks denk ik gewoon in het ziekenhuis bevallen.
    maar het schild het ziekenhuis is van mij maar 5 min rijden nog niets eens denk ik zit echt heel dichtbij vind het wel een prettiger idee om in het ziekenhuis te bevallen

15. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    owja en heb bij me oudste een totaal ruptuur gehad wat niet goed gehecht was(lees :alleen buitenkant gehecht!!!!)
    en had afgesproken dat als ik weer dreigde in te scheuren ze zouden inknippen...
    wat ze dus hebben gedaan...3 knippen!!!
    daarna hebben ze met hun 2-en nog 1,5 uur staan hechten....ze hebben toen ook alles van me eerste bevalling opnieuw gehecht(of eigenlijk gehecht want was niet niet gedaan!!)

toen ze me inknipten klapte ik open als een kipfilet aangezien de hele binnenkant tot aan me anusspier (of hoe heet zo'n ding hahah)nog los hing...heb wel gevraagd of ze me gelijk weer 16 konden maken daar beneden hahahahahahaha

16. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko Ja nog even wachten, het is echt het eerste dat mijn vriend moet gaan halen zodra de baby er is. Ik wil thuisbevallen en misschien in zo'n bad. Maar we zijn nog in overleg (vriend en ik) haha.. Het ziekenhuis zit hier 2 straten verderop dus dat scheelt.

@True Het is leuk om nu al elke week een foto te maken dan zie je echt hoe hard hij gaat groeien :)

17. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hahahha sorry voor het horror verhaal!!! hahaha

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziekenhuis is hier een kwartier vandaan... zonder files...Is hetzelfde ziekenhuis waar ik ter wereld ben gekomen, en mijn broertje, en mijn zusje... mijn oom, tante en moeder zijn op ongeveer 500 meter van het ziekenhuis geboren...Dus voor mij is het wel een speciale plek...

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    True BAH!!!! Maag draait rondjes hier!!

20. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    esth, das idd heel leuk om te zien...zeke als je ook nog eens echt een mega toeter krijgt...
    als ik jou buik zie en ik kende je niet zou ik denken dat je nog maar ff moet of uitgerekend bent!!
    sommige mensen hebben bij 30 weken zelfs nog bijna geen buik....ik vind een mega toeter juist mooi!!

Deel Deze Pagina