Ik geloof dat het de bedoeling is dat ik iets van kip, rijst en een saus van de biowinkel maak.. Heeft vriendlief uitgezocht. En jij?? Vanavond heb ik zw yoga en mag de partner mee, dus op tijd koken&eten. Ben er nu echt ff vandoor, tot zo..!!
halloooooo dames ja het indd erg rustig vandaag :S was zo klaar met lezen hihihi @est en heeft je vent er zin in of heeft die zoiets dat is niks voor mij hoor hihihi
hi engeltje en miss met mij gaat het goed hoor alleen onwijs last van mijn rug al een aantal dagen pfffffffff en hoe gaat het met jou engeltje? en hoe gaat het met jou miss nog steeds zin in salami en augurken?
haha nou ja nu ff niet want ik ben net klaar met eten, dus ik zit nog vol. maar denk vanavond wel weer hoor!
Haha augurken, ik niet hoor. Had net wel trek in pizza met shoarma! Ik eet nooit shoarma. Ik heb lekker zitten smikkelen.
hahhahahaha oke wel lekker gegeten? en wat heb je gegeten? ik aardappeltjes en witte bonen in tomatensaus had ik zo`n zin in en al tijd niet op dus zei tegen ma vanmorgen ik wil witte bonen en hun hebben spersibonen op