ja heb wel genoeg hulp en deze week vrij alleen vrijdag werken. en wannneer we over gaan uhm ligt aan de mannen hoe hard die doorwerken hihihi zit ff te genieten broodje aarbeien jammmieeeeeeeeee
Zondag gewerkt... was heerlijk druk... even naar het tuincentrum geweest voor zaadjes voor de groententuin een hor gehaalt en verder alleen maar lekker zitten met de voeten omhoog
oke jij heb je dus goed vermaakt wij met nousje en nicht en neefje paaseitjes gezocht missen er allleen nu nog een hihihi te goed verstopt. we hebben nog ff laminaat voor boven gekocht moeten we donderdag ophalen. ook van het weer genoten en lekker 2 dagen gegourmet
Gourmetten is ook lekker... hier gewoon weer lekker gegeten... teveel waarschijnlijk dat wel en daarbij te weinig bewogen maar goed.... vandaag ga ik weer een lekker eind wandelen en even een fitniss spel spelen.... dan kom ik wel weer aan mijn beweging
hahah ja ik ook te veel ga van de week ook weer is ff aan de slag op de wii maar ff wii fitten hihihi
@Engel Ik ben heel benieuwd en hoop dat de echo goed was. @Bren Lekker eindelijk in je huisje aan de slag en de puntjes op de i zetten zodat je er weer snel ik kan Ik stond vanochtend op de weegschaal en schrok een beetje. Dacht dat ik nog maar 4,5 kg aangekomen was maar dit is inmiddels al 7 kg
Esth dat is volgens mij wel heel veel in de baby regio... dus baby en vruchtwater enzo... denk je niet?
@est ow dat is wel ff schikken ja de helft meer als dat je dacht :S maar heerlijk hoor eindelijk aan de slag en hoop dat het allemaal vlot gaat en dan heerlijk over een week of 3 weer in mijn eigen huisje zitten
Hai meiden! Bren, veel klusplezier in jullie nieuwe huisje! Est, valt best mee hoor, die kg's! Net 2 testen gekocht maar wacht tot morgen ochtend (hoop ik)!
meiden, ik zit op me werk, maar hierbij even snel mijn verhaal. normaal heb je met die hormonen tussen de 5 en de 15 eitjes. Ik zit tegen de 25 aan. dus "overstimulatie" ik moet stoppen met het ene hormoon (Gonal-F) het andere hormoon (cetrotide) moet ik vanavond nog 1 x spuiten + om half 9 moet ik ovitrelle spuiten. Tevens moet ik minstens 2 liter per dag drinken, wegens overstimulatie, ik hou dan vocht vast, wanneer je dit niet doet kan het vocht achter je longen komen. Donderdag om 8 uur moet ik in het ziekenhuis zijn, krijg ik 4 tabletten voor "verdoving"" . Om half 9 is de punctie. Wij moeten die eitjes in een koffer brengen naar het EMC, daar moet M. ff ze zwemmertjes lozen dan is het klaar voor ons. Zondag krijgen we een terugplaatsing. PS: ben toch wel blij dat ik me niet heb aangesteld met me pijn haha, dat nu man ook heeft kunnen zien dat er gewoon TE veel eitjes zijn als normaal