december chica`s vol 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bren79, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk het wel... aangezien ik niet temp en al die andere dingen niet doe weet ik het natuurlijk niet zeker... maar de pijnsteken zijn overgegaan in jeuk... en dat ik vaak wel een teken.... verder gaan mijn darmen iedere keer na mijn ei kabaal maken en zie je mijn buik gewoon bewegen zo'n gerommel is er in mijn buik...Ook voel ik me misselijk/weeig. Voor een hoop vrouwen zijn dit de tekenen dat ze zwanger zijn.... ik ben er achter dat ik het gewoon iedere maand strak na mijn ei heb... dus ik zie wel wat er gebeurd....

Wel grappig is dat ik dan op moederdag zou mogen testen....

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    dat is wel een mega gave datum om te testen!

Hey mag ik je nog wat vragen? Weet jij nog dat ik het over die buikpijn had met jouw? Wanneer was dat ook weer? Misschien toch pas toen mijn ei gehad, en ben ik nog wat aan de vroege kant met testen....

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    in pb of gewoon? pb kan ik opzoeken.... gewoon dan ben ik de rest van de dag bezig...

4. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik heb het ff voor je opgezocht dat was 19 april!!!

5. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hier nog niks van signalen....

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat het heel erg slecht is.... maar ik denk dat ik dan toch wel een testje ga wagen.... Dit weekend bleef alles na het klussen beter zitten... normaal gaat alles een beetje lekken... (aggastie wat een verhalen toch iedere keer) dus dat maakt ook dat ik denk dat er een paasei was....

Ik wilde eerst op 14 mei pas testen... maar goed.... op moederdag kunnen zeggen dat mijn man een vaderdag gaat krijgen... zou wel echt heel leuk zijn...

7. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant

Wat spannend gekko! Je mag dan toch ook al testen?

8. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Bren&gekko Denk ook dat t allemaal van/de baby is. Verder ben ik namelijk nog niet echt dikker geworden. Alleen mijn buik en heupen.

@Mel Spannend en die testen branden in je hand, kast of lade. Maar denk dat je inderdaad echt beter tot morgen kan wachten voor een duidelijker resultaat.

@Engel Woehoe, super dat je genoeg eitjes hebt en zelfs te veel. En goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt. Wel grappig dat je ze straks zelf van de ene naar de andere locatie moet brengen.
    Als ze zondag teruggeplaatst worden vanaf wanneer kan je dan testen, wat voor termijn wordt er dan aangehouden? Oow ik lees het al 14 dagen.

@Gekko Spannend!!!

@True Bedoel je signalen voor duivels of voor evt. zwangerschap??

Het is hier op werk lekker rustig dus kan fijn meekletsen vandaag :)

9. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant

19 april? Thanks... Ik ga ff rekenen.....

Ps gekko dat was pb

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    nee ik heb het opgezocht in de pb-tjes.. (beetje blond, had ik niet eens bij nagedacht :))
    Het was 15 april. Vandaag is 26 april toch? Dan zou ik nu 11 dpo zitten... Kan nooit kloppen met de test van donderdag en vrijdag. Vrijdag zat ik dan 8 dpo. Zou het dan toch een vals positief geweest zijn???
    Pfffffffff sorry, ik draaf door ik weet het. Maar die onzekerheid :(

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Adem apie adem....

Als je een licht posi had op 8 dpo... dan kon het toch haast niet zijn dat je op de vijftiende pas je ei had? (oef dit klinkt krom maarje bergijpt het vast)

Ik zou morgen een test doen.... en dan toch ook maar even de ha bellen. Je lichaam reageerd wel heel erg raar op het ogenblik... of eigenlijk... die kruitvat testen reageren wel raar...

De stress die je ervan krijgt kan nooit goed zijn voor je...

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan eigenlijk niet dat ik dit weekend een ei heb gehad.. dan zou ik een cyclus van 26 tot 28 dagen hebben dit keer....

13. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Nouja dat zou toch helemaal geweldig zijn? 28 dagen! Ik hoop het iig voor je! Maar je hebt m gevoeld toch??

14. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    hahha iedereen is hier van de leg af
    ik schrijf altijd in mijn agenda op wanneer ik mijn ei voel of denk dat die ong is geweest zodat ik dat altijd terug kan vinden.
    en op menstratiekalender schrijf ik dat ook altijd op. zodat je goed overzicht heb waar wanneer ei ongi enzo komt of heb gehad.

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb hem gevoeld.... en de pijn is nu weg.... dus hij zal wel niet meer groeien en wel gesprongen zijn....

Maar geloof me maar dat ik het een raar idee vindt om een cyclus onder de 30 te hebben. Kan het eigenlijk niet geloven....Aan de andere kant.. op moedersdag testen lijkt me wel super...

16. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    maar dames ik ben er vantussen ik ga eindelijk mijn sleutel halen en ff genieten van ons huisjeeeee
    tot laterssssssssss allemaal :D

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woehoe!! Super Bren!!

Kom je dan de komende dagen niet? Of valt dat allemaal wel mee?

18. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    zou indd wel super zijn als je op moederdag kan testen en dan een mooie roze knal test in handen heb betere moederdag kan je niet hebben denk ik :D

19. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    nee hoor ik ben er wel zo nu en dan meer en deels ben ik daar s`avonds pas ik zelf kan niet veel doen ja voor de mannen de koffie zorgen :D en aangezien de rest gewoon moet werken hihihi

20. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    esthertie....heb nergens signalen van hahaha

Deel Deze Pagina