hallo dames ben ik weer met een hele bos sleutels van ons huisje heerlijk eindelijk kunnen we beginnen @mel voorzichtig alvast gefeliciteerd
owwww ik ben echt erggggg!!! ben toch nog naar de kruidvat gereden hahahah (bloos) en heb de test etegenaan gegooid hihihihi(weer bloos) en heb weer een lichte maa duidelijke streep ik ben dus ook zwanger!!! hoop dat deze beeb blijft plakken zal proberen een foto te maken
joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! he he nu ben ik niet zo alleen meer bij de april testers!!! ben echt blij voor je!!!
@True Het wordt steeds gekker hier, samen afspreken om morgen ochtend te testen en dan toch beide vandaag testen. Ik hoop zo voor je dat de baby zich dit keer goed vasthoud En alvast gefeliciteerd!!
true wat geweldig meid ook gefeliciteerd het gaat de goede kant op hier hopelijk kan de rest ook heel snel toegevoegt worden aan de lijst van testers in plaats van die rot nod lijst
Beppie, me verhaal staat op pagina 28 True, hahaah hoop stiekem wel op een tweeling Dianana, ja ze kunnen (hoop ik) flink wat eitjes bevruchten. als de zaadjes maar goed zijn! vanaaf moet hij dus weer effe aan de slag voor nieuwe gezonde goed zwemmende vriendjes Gekko, liefff dank je wel!! zondag over 2 weken kan ik testen! Mel, Bren, Apie, Shellie ook bedankt! ow en Esthertie ook natuurlijk!! wat zijn jullie toch schatjes!!
ja echt goeie dag!!!! moeten alleen nog op de lijst gezet worden!! ben er geen ster in dus die eer aan iemand anders hahaha
Thanks meiden voor de lieve reacties! True!!! WOEHOE van harte lieve schat! Dat het maar een mooie plakbeeeb mag zijn! Bren, heerlijk weer je eigen plekje!
Diaan, ik heb helaas geen foto, vorige keer was me zusje hier dus toen had ik stiekem haar fototoestel gebruikt, die van ons is stuk!
Bren van harte met je huissie!! geniet lekker van het klussen en dalijk lekker van het "even" samen zijn en straks metr ze 3tjes Beppie, wat heb jij een lief buikje zeg!