Dat is duidelijk een licht streepje true.. gefeliciteerd... en... hoe ga je dit niet aan je vriend zeggen?
Voel me wel een beetje rot tegenover Apie, die heeft ook vanmiddag getest en vermoed weer een vmk. Morgen gaat ze naar de Gyn. Weet dit uit haar topic over KV testen..
@True Jaaa ik zie een licht streepje!! (de datum v/d foto klopt niet hahaha) Is ie wel echt van vandaag
esthertie jaaaa hij is van vandaag hahahahah(datum klopt nooit ivm met steeds in en uit halen van batterijen haha tja kids he)haha voel me ook wel rot tegenoverr apie ik zou samen met haar op roze gaan,maarrrr wie weet is ze te vroeg geweest met testen
ik heb wel gister en vandaag een biertje gehad in het zonnetje omdat ik ervanuit ging dat het toch niet raak zou zijn nu voel ik me er wel schuldig om...zou dit kwaad kunnen??
Geen paniek meis! Ik heb van de week nog aan de filet american gezeten.. Nu maar netjes aan alle regels houden hè!
ik drink nooit maar toevallig ging ik met colega's uit eten dus aan de wijn en carpatio! is ook rauw vlees toch! verder hield ik me altijd zo goed aan de regels, want stel je voor dat ik zwanger zou zijn! nu 1 keer toch gedronken en rauw vlees want ik dacht zal toch weer niet raak zijn en dan ben je ineens zwanger!!