Diaan hoe gaat het eigenlijk met jou binnenste? Ik heb vandaag en gister eindelijk weer eens kunnen poepen... buik en rugpijn trekt nu ook weg.. veel minder last van.. heb ook twee nachten (niet aaneengesloten) door geslapen...
@Gekko Je kan die drie weken gewoon overslaan hoor bij MvM. Ik hoop dat je man snel iets van zich laat horen zodat je de datum vast kan zetten. @Dianana De mand heb ik zelf gemaakt, heel makkelijk met vliseline aan de binnen en buitenstof. Ga er nog een paar bijmaken. Een nis ombouwen tot kast is toch super handig Ik dacht eerst ook het bedje aan de ene kant en de commode aan de andere maar dit is toch makkelijker en practischer. Tevens kan ik geen zware dingen aan de groene muur hangen omdat dit zo'n tussenwandje is.
Hahahahahaha.. ik had ze ook voor februari en maart... en ook voor juli.. Maar dan wacht je dus tot maandag....
goed hoor gekko ik kan ook weer poepen gelukkig van het weekend sloeg dat eerst een beetje door...liep zo ongeveer leeg esth. als ik alles aan 1 kant zet kan de deur niet open en aan de andere kant zou dan de deur van de "inbouw" kast niet open
Gelukkig Diaan... (naja niet van dag leeglopen) Heb trouwens buiten moe en (zoals man dat noemt) megamamatepels nergens last van....voelt nog steeds een beetje onwerkelijk....
Zelfs geen steekjes... Merkte gister wel met het werken dat als ik een hele dag sta ik buik en rugpijn krijg.... en heb echt opgelet met wat ik til enzo.... Zit dus ook een beetje in dubio... ben normaal echt een aanpakker, maar doe het nu wel al een beetje rustiger aan.... zou ik het niet beter mijn baas kunnen vertellen...?
ik denk dat je het misschien wel al kan vertellen gekko. Dan kan hij er rekening mee houden, in de zin van tillen enzo. En mocht je nog kotsmisselijk gaan worden, dan weet hij dat ie je ff je moment moet gunnen...
Je zei dat je maandag pas weer tijd zou hebben om te testen.... omdat je zo druk bent... trouwens heb je die knoop nog uit je haar gekregen? Of viel het wel mee...
ja gekko dat vink wel moeilijk lijkt me dat je het t liefst eerst ad famillie verteld maar goed ...als je nu minder kan /doet als voorheen gaat ie ook denken..... dus dan zou ik t wel vertellen op voorwaarde dat ie niks tegen andere zegt