@True Ik zou me daar niet zo druk over maken, 2 glaasje op je hele zwangerschap is niets. Vanaf nu helaas geen alcohol meer. Ik vind dat soms best jammer terwijl ik zelden drink maar met warm weer is een mojito op het terras toch best lekker. @Dianana Ciao
Hou op, ik droom zelfs over filet american. Dat is echt het aller eerste dat ik wil eten wanneer die kleine eruit is. Ik stuur vriendlief dan meteen op pad om een broodje te halen Nog 'maar' 4 maadjes
Zo ben weer lekker thuis, ff op me ventje wachten en dan gaan we lekker naar de Mac Ow en denk niet meer dat ik op me werk hier kan komen, wilde net op Hyves en ti's geblokkeerd! Me hotmail is ook geblokkeerd! Pff kan dalijk helemaal niet meer internetten Gaan saaie lange dagen worden...
heb het net aan vriendlief verteld.. hij vind het uiteraard wel leuk maar is nu wel erg voorzichtig(net als ikke) ik spring pas een gat in de lucht als de lijn even dik is als controle streep....en dan nog zelfs pas na de 12 weken grens ow en even wat anders... ik ga binnenkort op vakantie....moet ik dan melden bij vliegtuig maatschappij dat ik zwanger ben????
Est, dat had ik bij mijn laatste zwangerschap ook. Een obsessie voor filet! Heb de eerste 2 weken nik anders gegeten dan dat en rosbief!
True, snap wel dat je vriend voorzichtig is Mel, serieus????? vind dat toch wel eng. Het schoonzusje van mijn ex schoonzusje, snap je hem nog ze was net over de 20 weken en ging met der vriend naar Spanje op vakantie. (vorig jaar) toen ze daar waren, kreeg ze opeens weeen, ziekenhuis toe, kindje helaas in der armen gestorven. Het vliegen heeft de weeen opgewekt. zo zielig
Sjeeeeezus, wat een goed nieuws vandaag! Engel; wat gaat alles lekker snel nu! Hopelijk is het in 1 raak! Mel en True; ongelooflijk, zwanger! Gefeliciteerd meiden! Nog 7 nachtjes en dan weet ik hopelijk waar ik aan toe ben. Dan horen wij welk traject we in gaan....
Het is natuurlijk nooit bewezen dat het door het vliegen kwam neem ik aan.. Ik vloog heen met 32 weken en terug met 34 weken. Waren naar Tenerife.. Gelukkig had ik een doktersverklaring mee want op de terug weg wilden ze me bijna niet mee nemen omdat ze niet geloofden dat ik 34 weken was (zag eruit of ik op knappen stond), uiteindelijk is mijn oudste met 42 weken pas geboren..
ik lig weer in bed met die verdraaide laptop en me telefoon om te zien wat het laatste andwoord is !!! zooooooooooooo iritant!!!
Dat zou in theorie kunnen maar de eerste bevalling begon spontaan bij 42 weken en de tweede is ingeleid met 41.4 weken. Ga dus maar van het ergste uit dit keer haha!