Ben ik weer. @Gekko Is het gelukt met de echo afsrpaak? @Dianana Toch iets eerder voor elkaar gekregen zie ik, de 10e is toch perfect.
Bren werk ze!! Esth het gaat gewoon door op de 14e. Mijn man regeld wat... deze afspraak stond eerder
@Apie Neee geen bloed vandaag hoor. Bah ik moet ook nog de was ophangen Heb net nog weer een nieuwe foto gemaakt en zie dat hij toch wat puntiger gaat worden. Merk het ook achter mijn bureau, zit steeds verder bij het toetsenbord vandaan. Bekijk bijlage 153250
@Gekko Ok dus toch de 14, nog even wachten dan helaas. Maar nu staat hij gewoon en kan je ernaartoe leven. Ja dat duurt niet lang meer 'toetsenbord op buik'. Ik schrok wel weer van de weegschaal vanochtend
Bij mij duurde het een tijdje voordat hij heel langzaam op ging lopen, maar de laatste 2-3 weken gaat het toch hard.
ja esth. toch nog eerder t was dus ook een misverstand bij t ZH ah bren zou mooi zijn zo snel! en de weegschaal...bij mij geeft ie iets minder aan ...mij benieuwen hoe lang dat zo blijft...ben dr bang voor
Haha gekko! Tuurlijk wel! We begonnen volgens mij bij 9 vanmorgen! Hi miss! Wie van jullie heeft getemperatuurd voor de zwangerschap? Of gewoon nu (als je nog niet zw bent)
esth. ja ben bijna 7 kilo kwijt ik doe niet meet lijnen nu maar let wel erg op al heb ik trek in de raarste dingen (broodje mayonaise) heb ik bij mn dochter echt niet gehad zulke rare dingen ik blijf ook zemmen al ga ik nu wel in t ondiepe (das wat warmer) en misverstand was gekko dat t dus wel gewoon rond de 8 weken moest zijn en niet pas met 10 of 11 weken heb aansluitend gesprek met de arts...man neemt paar uurtjes vrij