Nee.....Mijn man vindt dat ik het moet doen.... ik twijfel gewoon heel erg....Ik wil dat hij ook het kind eten geeft..... en aangezien ik hem niet snel melk zie produceren... Misschien doe ik het wel 50 50 als dat kan....
ik wil deze keer ook wel een combi doen denk ik mn dochter pikt t met 9 maanden echt niet dat ze in ene een fles kreeg dat wil ik nu voorkomen en ook zodat man vaker een fles kan geven
Ik weet ook nog van toen mijn zusje geboren was..... niets is leuker dan de fles geven... Je ziet mensen gewoon smelten als ze zo iets kleins voeren...
is ook zo maar aan de andere kant... t is zo goed voor ze ik twijfel nu ook meer omdat er hier al 1tje rondhuppelt
hahaha ik heb ook geen bv gehad hoor en ben ook gewoon groot geworden zondar al te veel problemen dus wat dat an gaat
Dat bedoel ik....Ik denk dat het wel goed zal komen.... ik heb nog ongeveer 240 dagen om te twijfelen...
esth. dat rolluik dat jullie hebben he is dat een metalen die eerst helemaal naar beneden komt en dan helamaal afsluit zeg maar of hebben jullie dr 1 van stof? ik zie nu 2 soorten op internet en twijfel nu een beetje de prijzen vallen me wel mee eigenlijk