Met chocolade suiker en slagroom.... Wel heel lekker... Gelukkig mis ik er ook niets aan, want ik hou niet heel erg van chocolade, en het is me te zoet! Ben eerder van het hartige àls ik al snoep..
Ik zat te denken he: ik weet niet wanneer ik mijn eisprong gehad heb... Ik weet wel dat we die woensdag of donderdag (geen idee welke dag) als konijntjes euhmmmm last hadden van de warme zon haha. Ik weet nu dus wel dat mijn eisprong niet maandag heeft plaatsgevonden. Dan was ik inmiddels al ongi geweest he Dus misschien die woensdag???
Hahahahahahaha. Als jij het al niet weet, hoe moet ik het dan weten Ik wist al niet echt zeker van mezelf wanneer ik mijn ei had... wist alleen dan het voor 2 mei was
probeer mezelf wanhopig goede moed in te spreken haha.... Nouja het vervelende is wel een beetje dat ik niet altijd kan uitgaan van slijmpies of pijn. Omdat ik dat al vrij vroeg krijg, en later weer... Ik kan het me gewoon weg niet herinneren! Dus ik probeer eigenlijk te zeggen dat ik mezelf probeer wijs te maken dat mijn eisprong pas die woensdag of donderdag geweest is. En dat daarmee mijn mooie omo witte test van vandaag (zou willen dat mijn tanden zo mooi wit zijn ), dus eigenlijk omo wit is omdat het te vroeg is!
Oh en zo heb ik nog een heel scala aan ontkennings verschijnselen liggen haha! Euhm.... hij is nega omdat ik een late innesteling heb gehad! En zo gaat dat maar door!
Ik heb pijntjes en slijmpjes en nooit tegelijkertijd.... Werd er echt gek van... Ik had deze periode ook tevroeg getest....Die was wit.... het licht weerkaatste erop Ging dus ook al helemaal uit van een rode vloed...
Tja... het is maar te hopen dat ik ook te vroeg ben! Wordt er zo langzaam een beetje knetter van! Bij mij is het ook vaak niet tegelijk idd.... Alsof het niet goed weet wat het wil! Hoe vroeg had jij getest? En dan er tussen zat?
Pfff... ik geloof 10 mei... die was dus heel wit... en toen 14 mei.... en die deed het niet:x Daarna dus 16 mei.. maar ik geloofde er al niet meer in.... Maar er waren er hier een paar (heilig) ervan overtuigd dat ik op roze ging deze maand... dus ik deed die test om het tegendeel te bewijzen...
gekko ... ik lees van de asperges weet je nog dat we het laatst hadden over de asperge soep die je ging eten ? die avond heb ik t ook gegeten voor t eerst in mn leven ... best lekker