dat heb ik dus ook....dat onzekere!! mede door me mk de afgelopen keer! ik hoop dat jij ook snel een dikke vette posi test hebt en een mooi kloppend hartje ziet knuffel!!!
echt true??? hier niks hoor stralende zon en flinke wind gister was t zo heeeerlijk warm nu 19 graden in de tuin gister 30 zaterdag 37
hoi meisjes even een vraag ik ben elke keer heel erg duizelig en dan gaan mijn oren suisen net of ik moet flauw vallen! ik denk dat ik een te lage bloeddruk heb! weten jullie iets wat ik kan eten ofzo om die te verhogen?
hoeft niet perse zout te zijn ik weet t nog zo goed van toen ik zwanger was was echt verslaaft aan drop toen mocht t van mezelf eten als mn bloeddruk goed was bij de controle en dan alleen die dag dat was zoete drop weet dat je dr mee op moest passen omdat het bloeddruk verhogend is komt door de zoethout die dr in zit
Alleen jammer dat het geolied hout is en ik hem wil schilderen.... Moet dus eerst het hout behandelen voor ik de stoel kan gaan schilderen..
He dat heb ik nog voor een klus waarbij het niet werkte Super dan kan ik nog snel eraan beginnen ook... maar eerst aan mijn hubbie laten zien