Oeeehhhh en 4 dagen overtijd.. Jeeh jij maakt het indd spannend! Heb je geen kv testen.. Die zijn gevoelig toch?
Jij ook billen wat normaal in je rug schiet, schoot net 2 x in me linkerbil! M. Heeft net ff lekker zitten stomen, dus het gaat allemaal weer wat open. Ga je straks ook babyboom kijken?
We zijn trouwens netuit een meisjesnaam gekomen M ging zoeken en heeft 2 leuke namen gevonden. Nu nog een 2e naam voor een jongen.
m ook al ziek ik ook gister niets aan de hand voelde me toppie, en wordt vanmorgen wakker met een gigantische pijn me keel pijn me slikken alsof er een bal in me strot zit ofzo denk keelontsteking, daarbij migraine en had koortst/verhoging zat tege de 39 graden aan maaruh ik wil weten de namen enne, kijk maar uit dat je geen ichias krijg net als mij
Ja hij was het weekend al snotterig. Heb al gezegd niet in mijn buurt komen hihi Ichas? Nee joh.. Ben net pas zwanger. Kwee nie wat het was.. Deed wel ff zeer! Geen snelle bewegingen meer maken
ichias is bij mij ook al vrij vroeg voor de 10de week in dani zijn zwangerschap ontstaan... het begint met pijnscheuten in je linkerbil en dat kan door gaan trekken naar je been... ik zit door me BI en ichias nog steeds in de ziektewet wij gaan eind vant jaar voor ons 3de wondertje dianana