pppppfffff niet meer aan verder gegaan hahahaha ik heb het zo druk deze week ook ivm aankomend feestje van mijn zoontje
Hoi dames! Nee, vooralsnog geen bloed! Geeft moed he Tuurlijk vanmorgen een etos testje gewaagd. Deze deed het wel Gelijk in het vierkante vakje een streepje... In het ovale vakje pas weer na een minuutje of 5. Toen dat streepje kwam trok het vierkante streepje weer wat weg, en kon ik m niet echt duidelijk meer zien! Meen nu nog steeds een 2e streepje te zien, maar het is wel sssssssuuuuupppper licht! Het is eerder een schaduwlijn, maar wel even breed Nu snel donkerder worden!!!! Hoop hoop hoop...
ja esth balen he! Ik hoop toch snel op een duidelijke test hoor! Maar...even positief bekeken... het is nog steeds niet van licht naar omo gegaan! Ik ben vandaag wel al 5 dagen over-tijd, maar beschouwt vanaf een 25 dagen cyclus. Dus vandaag is dag 30. Misschien juist ook door de vorige vmk een late innesteling of eisprong gehad.. Ik vrees dat ik echt moet wachten tot dat 32 of 33... Dan zou ik over de aller langste cyclus heen zijn! (gekko, ben weer mooie smoesjes aan het verzinnen he ) Of misschien hebben die van de etos gewoon meer nodig? Of misschien toch de volgende met de 2e urine doen? OF morgen even langs de kruidvat en wat bij halen....Kan ik gewoon lekker door testen! Mijn man weet hiervan trouwens allemaal niets haha!
goede middag dames hoe gaat het hier? zie dat apie licht test en dat je overtijd bent hoop het zo voor je dat die donkerder gaat worden komende dagen en dat het blijft plakken voor je meis. hier een brief gehad van het ziekenhuis dat het in behandeling is genomen en dat we binnen enkele weken een brief met oproep krijgen voor een intake gesprek ben benieuwt maar hoop dat het eigenlijk niet nodig meer hoeft te zijn
ik weet dat ik door draaf en erg ego ben sorry! Ik lees net dat een innesteling plaats vind een paar dagen na de eisprong, tot zelfs 2 weken na de eisprong! De calculator gaat standaard uit van 5 dagen na de eisprong.... Ff snel gerekend: ik vermoed dat mijn eisprong rond 11 of 12 mei geweest is. Ik ben pas 15 mei terug gekomen van vakantie, en dag of 5 later had ik buikpijn en dacht ongi te worden. Je kan pas positief testen 10 tot 14 dagen nà de innesteling werd er gesteld. Dit wist ik niet! Ik dacht 10 tot 14 dagen na de eisprong! De calculator zegt innesteldag 17 mei, + die 10 tot 14 dagen = testen vanaf 27 mei tot 30 mei... Het is vandaag pas de 26ste. Klopt deze theorie uberhaupt wel? Dan zou ik te vroeg met testen zijn! EINDE EGO Bren: Ik ga heel hard voor je hopen dat het niet meer nodig is! Hoor je vaker hoor! Net wanneer je denkt dat je geholpen gaat worden... Ik hoop het iig voor je! En is het wel nodig, dan is het ook fijn om te weten dat het niet lang meer gaat duren voor je iig om wat antwoorden te krijgen!
Rustig vandaag diaan... Bren heeft een brief gekregen dat ze binnenkort een uitnodiging krijgen voor een gesprek...
hoi meisjes ik kom net terug van shoppen! mijn zoontje wilden graag bruno mars achtige kleding en een bruno mars hoedje voor zijn verjaardag! we zijn geslaagd met mooie kleren en 2 bruno mars hoedjes
Heyyyyyyyyyyyy beppie!! Heb je er foto't jes van? Mijn oudste is helemaal weg van Bruno Mars... Lijkt me iig erg stoere kleding!
apie heb jij mijn zoontje nog nooit zien zingen op youtube? staan een paar van hem op ,hij kent alle nr van bruno uit zijn hoofd naar 2 x luisteren