ik heb een foto gemaakt ff sturen! hij moet morgen voor heel de school granede zingen! ze hebben maandsluiting alle groepen en omdat hij het zo goed kent mag hij van de juf
ja hij doet niks anders heel de dag! hij gaat ook steeds beter zingen en hij heeft ook een beetje die heese stem van bruno
Zit niets anders op he Ik voelde me alleen zo dommig.. 3 kinderen gehad, en ik heb altijd gedacht dat je 14 dagen na de eisprong kon testen... Ik hoor nu voor het eerst dat dit eigenlijk 10 tot 14 dagen na de innesteling pas is! In dat geval is er natuurlijk nog goede hoop he
hahaha.. zo een ken ik er hier ook ja! Die kan voortaan de hele top 40 meezingen... Alleen ze zingt niet zo mooi.. Toch verbaas ik me erover hoe jong kids die dingen al oppikken, en dan gelijk zoveeeeeel mee kunnen zingen!
Heeeerlijk! Even lekker van genieten Esthertie! Ik moet nog 1 dagje werken en dan heb ik een weekje vakantie!
Lekker hoor al die dagen vrij! Ik morgen nog een half dagje en dan weekend Heb net gereageerd op een leuke schommelstoel Ben benieuwd of ze hem nog heeft