@Es Leuk een dagje Maastricht, ben er onlangs geweest en vond het een hele leuke stad. @Dianana Jeetje nu nog koud, da's echt geen pretje.
Inderdaad! Wilde net vragen: kom je uit Maastricht dan? Ik vind dat altijd een erg leuke, gezellige stad!
pff we moeten zo naar de DELA ....(denk niet dat ik ga kijken) ik ga mee voor me vriend maar ben er niet echt een held in hoor,al die overleden mensen daar....dan hoef ik ze niet eens te zien,maar gewoon al de wetenschap dat ze er zijn/liggen..brrrr
Hoe gaat het met je Mel? Ga jij ons nog blij maken met een mooie roze test deze maand? Heb je al foto's van de geweldige dag?
Es, ik vrees het ergste.. Alles wijst op een naderende ongi! Wacht ook nog steeds op de foto's, had gedacht ze veel eerder te hebben. En jij? Geniet je een beetje van je vakantie ondanks de spanning voor 7 juni?
Hmmm, naderende ongi is niet leuk! Ik probeer er zeker van te genieten! Merk wel dat ik af en toe wat spanning in mijn buik voel als ik er aan denk. Het komt nu wel heel dichtbij!