tot vanaaf engel enneh je mannetje begrijpt vast wel dat ie nog een dagje moet wachten tot ie kan rijden in zn nieuwe toet
Diaan, haha lieff!! i hope so! jullie mooie zoontje komt ook echt nog wel! een meid en een knul, wat wil je nog meer
Moet haast wel... ik had gister heel enthousiast blote benen.... brrrr dat was koud. Vandaag toch maar lekker een spijkerbroek aan Dat is een stuk warmer...
poging dutje mislukt heb nu heel erg de diaree !! blijf naar de wc gaan! misschien ben ik daarom duizelig
@Mel & Gekko Nee geen schoon huis helaas.. Ik was super moe gister, vriend heeft gekoot. We gaan vrijdag wel poetsen. @Gekko Het kan een zw. kwaaltje zijn dat je van die rare geuren ruikt Ik ruik al die tijd al heeeel goed, soms zelf irritant goed. Mooie stoel, handig voor borstvoeding @True Nog even terugkomend op jou verhaal ivm geen bloed dus geen misraam. Dit is helaas niet waar. Ik had de vorige keer bij +/- 11 wk. een miskraam. Niets gemerkt, geen buikpijn of bloed. Bij de echo kwamen we erachter dat het babytje al ongeveer een week overleden was. Ik wil niemand bang maken natuurlijk maar het kan ook anders helaas Ik wil ook best wat eitjes aan jullie doneren of wat superzaadjes van vriendlief, alhoewel er dan wel een getint kindje uitkomt