Heb de hele tijd het gevoel dat ik ongi ga worden, geen buikpijn meer maar gevoel alsof er wat uitloopt.. Ja sorry hoor dames!
ok thanks!! ja bukken beter ff niet anders ga ik echt nokie!!! maar denk idd dat het van de diaree komt! moet toch ook bananen eten tegen diaree?
@True Da's waar. En oeps weer de verkeerde naam (bloos) @Mel Ik weet het maar hou toch van een schoon huis, opgreuimd is het in ieder geval wel Maar loopt er ook echt iets uit of is dat alleen een gevoel??
Hihi ik kan er ook niet tegen als het huis niet schoon is hoor maar jij bent zwanger en moet wel om jezelf denken hè! Het is alleen een gevoel! Ging net de oudste van school halen en dacht ooh shit ik lek door! Snel naar huis, ondergoed kurkdroog haha!
Doe ik, dank je!! Haha raar gevoel is dat he, denk je echt dat alles onder zit is er gewoon niets (gelukkig maar)
Goed! Geen steek wijzer Ik heb een echo gehad, en daar zag ze een zwart vlekje, dat zou mogelijk een zwangerschap kunnen zijn. De grootte zou ook overeenkomen met de duur. Maarja, nog zo klein, kunnen ze niet met zekerheid zeggen. Ik heb ook een bloedtest laten doen. Daarvan krijg ik morgen de uitslag... Ze was er iig nogal wazig over. Het zou kunnen. Maar wat dat zwart anders zou kunnen zijn wist ze ook niet. Ik heb gedacht om een predictor 6 dagen voor nod ofzo te doen. Het lijkt me zo kut om morgen te wachten en wachten op dat telefoontje, en dan te horen krijgen dat het niet is... Ze gaf nl aan dat het zou kunnen zijn dat de test van zondag ouder was, en daarom misschien minder goed gewerkt heeft. Die van vrijdag kwam uit een ander doosje... Achhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh pffffffffffffffffff zucht, gillend gek wordt je ervan!
Ik ben ff 'spotten' hihi Ps nog geen bloed mel??? En true heb jij nog een test gedaan? en dan nog wat: (fluisterend) volgens mij is het bij gekko ook raak!!!
Ben trouwens ook heel erg blij met mijn schommelstoel.... dat wil ik al.... eehhhmmmm jaren!! en hij schommeld ook heel goed.. Heb er alleen nog niet ingezeten.. hij is helemaal vet.. vrouw die hem verkocht heeft hem vanmorgen even in de boenwas gezet... en dat heeft ze dus grondig gedaan....