Ja Beppie, gaat lekker hoor! Was al om 8u de deur uit voor boodschappen dus nu lekker van de zon genieten! Jij vrij het weekend? Hai Diaan! Geslaagde dag gisteren? En hoe voel je je nu?
hi mel ja was lekker dagje vandaag vieren we het ...verwacht dat t druk wordt net de taart gehaald ach voel me goed hoor heb alleen zelfs na mn bevalling niet zo gevloeid loop helemaal leeg
Dan wens ik je voor vandaag ook een hele fijne dag! Wat vreemd van je ongi.. Even in de gaten houden!
Morgen all!!! Wordt weer een prachtige bruinbak dag he!! Hoe ist hier met iedereen? @dianana let maar even goed op ja... Misschien toch een vroege miskraam? Hier nog geen ongi door gebroken Hopelijk blijft het zo! Nog steeds duizelig, met vlagen misselijk... En die bruine streep op mijn buik, die wordt steeds donkerder . Misschien door de zon? Kan me niet herinneren dat dit vorige zomer ook was. Of wil ik nou weer te hard hihi?
Hoi meiden, Ja gaat echt snel! Ben zo happy, merk aan me moeder dat ze niet kan wachten haha! Ze is natuurlijk wel al oma, kleine van me zus en 4 kids van me broer, maar die ziet ze bijna niet.. Wonen gewoon te ver. Dus ze staatte trappelen Ik denk dat iedereen lekker in het zonnetje zit, het is een heerlijk weertje! Mannetje slaapt naast me, moest vandaar WEER werken Nou meiden, ik ga ook nog ff buiten zitten met me 5 andere (poezen) vrienden
@Engel Ja nog een uurtje gelukkig. Maar gister een heerlijke dag op t strand gehad en natuurlijk de aankomende 2 dagen vrij
Meiden, ik kan al twee dagen mijn ogen 's middags niet meer open houden. Net weer een uurtje op de bank geslapen. Het weer of....?