december chica`s vol 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bren79, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Esthertie, was het trouwens te doen op het strand? Zeker wel lekker met dat windje, water nog wel erg koud?

Mel, ik weet niet, ik dacht het ook elke maand dus kan jou helaas niet het juiste advies geven ;).

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Dat probleem heb ik ook mel ;)
    Laten we hopen dat het niet door het weer komt :)!

Ik heb net mijn theorie over de middagtest getest, en die test was negatief... Ik zie nu (7 minuten later) wel weer het 2e streepje. Maar het is nu echt tuuuuuuur! Hopelijk klopt de middag theorie gewoon niet. Anders betekend het weer wat slechts ben ik bang :(
    Heeft een van jullie dat wel eens gehad met de kruidvat test (2v5) dat ie dan later positief werd, en dat dat vals was??

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie ik heb wel een paar keer een scheve tuuuuur streep gehad bij kv2v5, dit was een indroger en in mijn geval niet zwanger..

Ik hoop zo voor jou dat hij van de week donkerder wordt!

Engel, ja meis alleen een test kan zeggen dat ik zwanger ben, de 'vage' symptomen kunnen van alles zijn!

Ik merk dat ik me wat zorgen begin te maken omdat ik de vorige 2 keer heel snel zwanger was.. Mag ik natuurlijk helemaal niet vergelijken en mischien is mijn lichaam nog niet goed ontzwangerd van de laatste??

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Nouja... Scheef zijn ze zeker niet!
    Ik hoop ook zo dat ie onderhand eens duidelijker wordt! Heel eerlijk gezegd: ik heb ineens klachten, ik kan er niet meer omheen. Heel herkenbaar ook van de eerdere kindjes, maar die (mag ik even goed vloeken??) Godvergeten klote testen iedere keer!!! Ik wordt er gewoon verdrietig van!

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    ps: wanneer was jouw laatste? Omdat je het hebt over ontzwangeren??

6. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    gvd apie waarom krijg je geen zekerheid meis?vind het echt kut voor je!!!! dus dat die testen nu of gewoon goed (!)positief zijn of dat je duidelijkheid krijgt als je niet zwanger bent en ongie wordt!!!

ik heb niet echt het idee dat het deze keer raak is
    heb als enigste aanknooppunten:
    -flinke dip gehad op 6dpo
    -snel sjaggie
    -sneller moe sinds een paarr dagen (en dan vooral overdag!)
    -beetjje zeurend gevoel in onderbuik
    -krampen in baarmoeder(streek) na hoogtepunt

maar vooralsnog ga ik nergens vanuit en gga ik er gewoon vanuit dat ik ergens tussen 28 en 30 april ongie word!!
    heb ook express nog geen testen in huis gehaald,zodat ik (nog)niet (te vroeg) kan testen!!!

7. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey true: we hadden afgesproken samen op roze te gaan! Je gaat me niet in de steek laten hoor!

8. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hihi ik ben 9 maanden geleden bevallen en zijn gelijk door gegaan voor de derde..:p Lijkt mij zoooo leuk als ze dicht op elkaar zitten!

9. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Dan lijkt me niet dat je nog aan het ontzwangeren bent joh! Is zeker gaaf, zo dicht op elkaar!
    IK HOOP HET ZOOOOOOOOOOOOOOooo voor je!

10. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ik ook voor jou Apie!!! En trouwens voor iedereen hier!!

Moest net plassen, en direct daarna ontzettende hevige pijn in mijn onderbuik ( baarmoeder of blaas) Duurde misschien een halve minuut en nu blijft het zeuren.. Kon ik maar een virusscanner over mezelf heen halen net als bij een pc!

11. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Thanks! Ik bedoelde meer dat ik de eerste paar ronden misschien nog aan het ontzwangeren was en ik daarom "al" in ronde 7 zit.. (met al bedoel ik, de vorige keer snel zwanger)

12. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie, wanneer ga je weer testen?

Goedenavond Est! Hoe is het met je blaas?

13. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@engel het was heerlijk op t strand gister zeker met de wind wast goed uit te houden. T water is nog super koud. Merk wel dat alleen niet zo lekker meer kan liggen :(

14. Esthertie

@apie ik zou morgenochtned nog eens testen met ochtend urine. Dit is het meest betrouwbaar, hoop dat ie dan duidelijk roze is binnen de aangegeven tijd.

15. Esthertie

@mel blaas doet niet meer zeer maar moet wel vaak plassen en dan zijn t maar kleine plasjes. Drink nu veel water en heb cranberrie+vitamineC pillen gehaald.

K zal morgen weer eens een buikfoto maken hij wordt nu echt groot en gaat steeds meer in de weg zitten. Ga filmpje kijken en lekker slapen, maak nachten van 9 uur.. best veel maar lichaam zal t welnodig hebben. Welterusten!

16. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Weltrusten Est! Gelukkig is de pijn weg maar blijf het wel in de gaten houden!

Jaaaaaa buikfoto!!!!!

17. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    @mel:Had je nog niet getest? Zou kunnen he met de kruidvat testen....

Ik denk dat ik morgenvroeg maar een testje doe. Misschien beter om het overmorgen pas te doen. Het bouwt toch per 2 dagen op? Gisteren was ie wel aanwezig, maar of het dan morgen al duidelijker is??

18. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hihi ben wel benieuwd naar je buikkie! Kom morgen ff spieken voor een foto :p

19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    avond all
    pfffffft wat is de dame verwent zeg
    de buit:

fiets
    nieuwe kamer
    v-tech mobigo (roze)
    v-tech mobigo hoesje (roze
    een hond in een draagtas
    puzzels
    ondergoed ( ze denkt zelf dat t een bikini is)
    klei
    playmobiel
    digitale foto camera (roze)
    memo spelletje
    strijkkralen (tas maken met hello kitty)
    boeken
    spel ( eendjes vangen echt met een waterbaan waar ze door zwemmen)

ze was zo onder de indruk de hele dag
    ik mocht niet kijken als ze iets uitpakte
    pffft wat een dag zeg
    maar wat is ze blij met alles

hoe is t met jullie allemaal ?

20. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Diaan, je dochter is heerlijk verwend zeg, fijn dat ze een leuke dag gehad heeft! Jij was vast gesloopt gisteren avond!

Apie, nee ik heb nog niet getest, gisteren zat ik op 5 dagen voor nod, wel erg vroeg nog..

Ooh ja...

Goedemorgen en vrolijk Pasen!!!

Deel Deze Pagina