Esthertie, was het trouwens te doen op het strand? Zeker wel lekker met dat windje, water nog wel erg koud? Mel, ik weet niet, ik dacht het ook elke maand dus kan jou helaas niet het juiste advies geven .
Dat probleem heb ik ook mel Laten we hopen dat het niet door het weer komt ! Ik heb net mijn theorie over de middagtest getest, en die test was negatief... Ik zie nu (7 minuten later) wel weer het 2e streepje. Maar het is nu echt tuuuuuuur! Hopelijk klopt de middag theorie gewoon niet. Anders betekend het weer wat slechts ben ik bang Heeft een van jullie dat wel eens gehad met de kruidvat test (2v5) dat ie dan later positief werd, en dat dat vals was??
Apie ik heb wel een paar keer een scheve tuuuuur streep gehad bij kv2v5, dit was een indroger en in mijn geval niet zwanger.. Ik hoop zo voor jou dat hij van de week donkerder wordt! Engel, ja meis alleen een test kan zeggen dat ik zwanger ben, de 'vage' symptomen kunnen van alles zijn! Ik merk dat ik me wat zorgen begin te maken omdat ik de vorige 2 keer heel snel zwanger was.. Mag ik natuurlijk helemaal niet vergelijken en mischien is mijn lichaam nog niet goed ontzwangerd van de laatste??
Nouja... Scheef zijn ze zeker niet! Ik hoop ook zo dat ie onderhand eens duidelijker wordt! Heel eerlijk gezegd: ik heb ineens klachten, ik kan er niet meer omheen. Heel herkenbaar ook van de eerdere kindjes, maar die (mag ik even goed vloeken??) Godvergeten klote testen iedere keer!!! Ik wordt er gewoon verdrietig van!
gvd apie waarom krijg je geen zekerheid meis?vind het echt kut voor je!!!! dus dat die testen nu of gewoon goed (!)positief zijn of dat je duidelijkheid krijgt als je niet zwanger bent en ongie wordt!!! ik heb niet echt het idee dat het deze keer raak is heb als enigste aanknooppunten: -flinke dip gehad op 6dpo -snel sjaggie -sneller moe sinds een paarr dagen (en dan vooral overdag!) -beetjje zeurend gevoel in onderbuik -krampen in baarmoeder(streek) na hoogtepunt maar vooralsnog ga ik nergens vanuit en gga ik er gewoon vanuit dat ik ergens tussen 28 en 30 april ongie word!! heb ook express nog geen testen in huis gehaald,zodat ik (nog)niet (te vroeg) kan testen!!!
Hihi ik ben 9 maanden geleden bevallen en zijn gelijk door gegaan voor de derde.. Lijkt mij zoooo leuk als ze dicht op elkaar zitten!
Dan lijkt me niet dat je nog aan het ontzwangeren bent joh! Is zeker gaaf, zo dicht op elkaar! IK HOOP HET ZOOOOOOOOOOOOOOooo voor je!
Ik ook voor jou Apie!!! En trouwens voor iedereen hier!! Moest net plassen, en direct daarna ontzettende hevige pijn in mijn onderbuik ( baarmoeder of blaas) Duurde misschien een halve minuut en nu blijft het zeuren.. Kon ik maar een virusscanner over mezelf heen halen net als bij een pc!
Thanks! Ik bedoelde meer dat ik de eerste paar ronden misschien nog aan het ontzwangeren was en ik daarom "al" in ronde 7 zit.. (met al bedoel ik, de vorige keer snel zwanger)
@engel het was heerlijk op t strand gister zeker met de wind wast goed uit te houden. T water is nog super koud. Merk wel dat alleen niet zo lekker meer kan liggen
@apie ik zou morgenochtned nog eens testen met ochtend urine. Dit is het meest betrouwbaar, hoop dat ie dan duidelijk roze is binnen de aangegeven tijd.
@mel blaas doet niet meer zeer maar moet wel vaak plassen en dan zijn t maar kleine plasjes. Drink nu veel water en heb cranberrie+vitamineC pillen gehaald. K zal morgen weer eens een buikfoto maken hij wordt nu echt groot en gaat steeds meer in de weg zitten. Ga filmpje kijken en lekker slapen, maak nachten van 9 uur.. best veel maar lichaam zal t welnodig hebben. Welterusten!
@mel:Had je nog niet getest? Zou kunnen he met de kruidvat testen.... Ik denk dat ik morgenvroeg maar een testje doe. Misschien beter om het overmorgen pas te doen. Het bouwt toch per 2 dagen op? Gisteren was ie wel aanwezig, maar of het dan morgen al duidelijker is??
avond all pfffffft wat is de dame verwent zeg de buit: fiets nieuwe kamer v-tech mobigo (roze) v-tech mobigo hoesje (roze een hond in een draagtas puzzels ondergoed ( ze denkt zelf dat t een bikini is) klei playmobiel digitale foto camera (roze) memo spelletje strijkkralen (tas maken met hello kitty) boeken spel ( eendjes vangen echt met een waterbaan waar ze door zwemmen) ze was zo onder de indruk de hele dag ik mocht niet kijken als ze iets uitpakte pffft wat een dag zeg maar wat is ze blij met alles hoe is t met jullie allemaal ?
Diaan, je dochter is heerlijk verwend zeg, fijn dat ze een leuke dag gehad heeft! Jij was vast gesloopt gisteren avond! Apie, nee ik heb nog niet getest, gisteren zat ik op 5 dagen voor nod, wel erg vroeg nog.. Ooh ja... Goedemorgen en vrolijk Pasen!!!