Hoop het ook beppie Joehoeeeee iedereen is zeke de marktjes aan het afstruinen Ik ben vanmorgen ook even gegaan met me moeder, zus, zwager en kleine neeffie. Best een lang stuk lopen pff. Nu lig ik weer lekker op de bank wachten tot me ventje thuis komt van werken.
Goedemiddag dames! Allemaal een gezellige koninginnedag? Engel, spannend morgen!!! Hoop zo... Beppie ook bijna een echo, fijn hoor! Ik ben zo mega ongi, bah! Zulke krampen heb ik volgens mij normaal niet. Nog een paar dagen en dan gaan we er gewoon weer voor!
Lady's heb sinds gisteroctend niet meer bijgelezen. Iemand een kleine&korte update. Ben te gaar om alles terug te lezen. Heb veeeel te veel gedaan...
Esthertie.. Engel voelt zich weer wat beter en kijkt uiteraard uit naar de terugplaatsing. True heeft een mooie zwangerschapsbanner aangemaakt. En beppie had wat last van dr stoelgang en door dr geklets over appel kaneel heb ik net een appel/perzik compote met kaneel gemaakt en warm naar binnen gewerkt, HEEERLIJKK! dianana; mij werd ook verteld dat kaneel niet mocht maar de vk zegt dat t net als leverworst is.. Het mag wel maar niet iedere dag Gelukkig maar, jammie
Thanks Anz! Oow nee Mel toch ongi wat balen Ik heb gister en vandaag twee rommelmarkten afgelopen en n hoop kleertjes gekocht + een wipstoeltje voor maar 3,-..
@Beppie Ja bijna voor niets, k dacht eerst dat ik het verkeerd verstond. Ben jij nog vrijmarkten afgeweest?? Ik was vanmiddag helemaal kapot, merk echt dat alles meer energie kost helaas.
Ooh Engel!! Ik denk aan je!!!! Kan me zo voorstellen dat je dood nerveus bent.. Hoop dat het verlossende telefoontje gauw komt! Oh en.. Goedemorgen iedereen
Good morning! @Engel Aaargh wat vervelend, neem aan dat je na je berichtje toch nog wel even geslapen hebt..?!