Engel.....ohhhhh wat gaaf En 3 bevrucht van zoveel lijkt mss weinig maar ze hebben gewoon de beste genomen .... Je hebt er ook niks aan als ze minder goede gebruiken en t gaat fout in je buikje Met deze 3 heb je de meeste kans op goede afloop!!!
nou net is mijnkennis geweest en ik kon praten als brugman maar helaas gaat ze de baby gewoon laten verwijderen! zelf over adoptie gehad! ze is ook gewoon lekker door blijven feesten en lekker aan de alcohol geweest zegt ze (nog flink ook) ze drinkt ook veel energie drankjes enz enz! ik zei dat ik er niet veel over te zeggen heb maar dat ik wel met tegenstrijdige gevoelens tegen aan kijk omdat ik morgen voor een echo gaat en zo erg graag hoopt dat het hartje klopt!! dit begreep zij wel! zij heb maandag een consult en eerst een echo door het abortus kliniek en dan word de baby met ongeveer 12 weken weg gehaald!!! dan is het gewoon al een klein mini mensje als je het zo bekijk maar ja ! gemengde gevoelens bij mijn en ik kan het niet uit mijn hoofd zetten
haar vriend wil dat ze het weg laat halen en ze wilt het ook niet aan haar ouders vertellen dat ze zwanger is omdat ze al een zoontje heeft van 1 jaar en dus ook niet bij die vader is alleen zichzelf af en toe door hem laat vol douwen (sorry hoor dat ik het zo zeg) ook heb ze gezegt het idd niet veilig heeft gedaan, dus in mijn ogen weet je dan precies wat er kan gebeuren
kik ik heb ook dit plaatje aan haar laten zien! zij gaat abortes doen als zij 12 weken is en op het plaatje is een abortus van 11 weken! zoal je ziet zelfs al kleine voetjes en handjes!!
Dan heb ik hier indd geen nette woorden voor :x Sorry dat ik het zeg maar zulke mensen zouden moeite moeten doen voor een zwangerschap!! Snap ook wel dat jij boos bent
Hey meiden!! @ Engel: Wat goed dat het tot nu toe is gelukt!!! Ik duim mee dat beeb bijft plakken @ Mel: Wat onwijs K**!!!! Knuffel voor jou! @ Esth: Wat goed geshopt op Koninginnedag!!! Toppie!!! @ True: Mooie banner hoor!! Net zo mooi als die van Beppie! @ Apie: Wat een onwijs rotbegin van de vakantie!! Hoop dat het weer een beetje met haar gaat!?! @ Beppie: Dat snap je inderdaad niet als je zelf heel veel moeite moet doen om zwanger te kunnen worden... Wat een muts!!! Hier alles goed... Lekker genieten van de mooie dagen en de vrije dagen. Wij hebben weinig gekocht op de markt gisteren, maar wel even lekker rondgelopen Verder niets bijzonders... Ga even zoonlief naar bed doen en dan heerlijk bankhangen Fijne avond allemaal en tot morgen....
engel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super bericht meis!!!!!!!!!!!! wow...je bent nu echt zwanger!!!!!!!!!!!!!! nu gaan we samen hopen op een plakbeeb he!!
beppie.. ik begrijp je boosheid heel goed....die meid weet ook niet waar ze mee bezig is!! en het is ook goed dat je haar die foto hebt laten zien!!! maar.....(en dit is niet boos bedoeld)....ik heb zelf ook een abortus gehad bij 10 weken,waren wel heel andere omstandigheden omdat ik gedwongen werd en ik dus geen keus had!!! maar bij het zien van die foto werd ik echt ff niet goed (en had ik ook liever niet gezien)aangezien ik maar 1 weekje korter zwanger was
jezus kan dat plaatje nog verwijdert worden ik schrik me HELEMAAL tepletter! mn kop suist er gewoon van pfffffft
@engeltje woehoeeee er zit een klein bevrucht eitje in je buik en hoop dat die vanaf nu 9 maanden lang blijft zitten en groeien. maar ja we zullen het gaan zien met 2 weken samen en als goed is gekko ook een beetje zelfde tijd leuk @beppie jammer dat je haar niet op andere gedachten heb kunnen brengen maar ja ik moet ook zeggen dat ze het niet verdient om nog een x moeder te worden met feesten en drinken enzo enzo maar ja ze had wel iemand anders die geen kinderen kunnen krijgen gelukkig er mee kunnen maken ego tripper sorry maar kan dat niet begrijpen zo`n klein mensje is het al @apie wat balen dat kleine meid al gelijk naar ziekenhuis moest :S hopelijk is de rest van de vakantie heerlijk en zonder gekke dingen geniet er in elk geval maar lekker van @all dank je wel voor jullie reactie op ons huisje we zijn zo blij dat het al lekker op schiet maaar kan niet snel genoeg gaan voor mij ik wil zo graag weer lekker in ons huisje zitten en kinderkamer zijn we nog niet stiekum aan het maken hoor we hebben alleen ff gewit dat er al vast een laag op zit en als we straks kunnen gaan beginnen toch al een onderlaag op zit
ja het is een confronterende foto en kan snappen dat je daar wel verdrietig van werd true bij het zien bij waren de omstandigheden anders maar als je zo ziet dan word je daar wel naar van meis dikke knuf jij kon er niks aan doen hoeveel pijn het ook doet en we gaan deze ronde allemaal voor roze en plakbeebje hoor we hebben met ze alle nu wel lang genoeg gewacht vind ik zelf