hoi meide sorry voor de foto begrijp dat ik misschien sommige van jullie hebt gekwetst (was niet de bedoeling) ik wilde graag met jullie delen wat ik haar heb laten zien en dat ze er zelfs geen moment aan twijfelden om het toch te laten verwijderen!!! ook zag ik dat ik per ongeluk heel de avond online was hahaha stosm stom stom! ik spreek jullie straks wel weer ik ga nu op weg naar de echo!!! doei doei
Beppie; geniet ontzettend veel van je eerste echo!!! ------------------------ Heb zelf de foto ff gegoogled en idd verschrikkelijk om te zien.. Wel harde realiteit.. denk dat ik er zelf niet voor zou kunnen kiezen maar heb dan ook (gelukkig) nog nooit in die moeilijke positie gezeten... gelukkig hebben vrouwen in nl de kans om abortus te doen.. Het lijkt me nog erger als een kind opgroeit in een omgeving waar het niet welkom is. (Neemt natuurlijk niet weg dat het ten alle tijden de verantwoording van de vrouw is om er alles tegen te doen om niet ongewenst zwanger te raken!) -------------------
Goeiemorgen meiden!! @ Beppie: Succes bij je echo straks Ik ga zo lekker naar vriendin, kunnen de kids samen spelen Fijne dag allemaal en tot vanavond...
Hier gister weer brand in de duinen.. Nu op meerdere plekken Tegen 23.00 was het geblust maar dus vanacht weer opgelaait of opnieuw aangestoken.. Heeeeeele nacht brandweer en politiesirenes langs.. helicopters over t huis.. Werd er debiel van!! Uiteindelijk om 04.15 in slaap gevallen.. Ging om 7.00 de deurbel.. Stond degene die de trap gaat bekleden al voor de deur :s Bleghhhh! Engeltje ook niet goed geslapen zie ik?! Droom je veel nu er zoveel gebeurd met je lichaam?
Anz jij hebt ook een korte nacht gehad zie ik! Pfff Helemaal bizar als het door iemand aangestoken word, het is nu nog niet zo heet dat het vanzelf aangaat zou je denken.. Nou niet echt. Word wakker met buikpijn. :x bah echt erge. Houd 15 min aan en kan dan weer slapen, denk van die bolletjes. Pff nog 2 weekjes ongeveer
@Anz Bah, wat een nacht. Zie je nog kans om vanmiddag een beetje slaap in te halen?? @Engel Kan me voorstellen dat je slecht kan slapen, er spookt waarschijnlijk een hoop door je hoofd en er gebeurd vanalles in je lichaam. Moet je die bolletjes vaginaal inbrengen?? @Beppie Veel plezier bij de echo!!!! Ik ga even douchen en kattenvoer halen, kwam er gisteravond achter dat t op is. Arme beestjes..
Esthertie goeiemorgen! Ja 6 bolletjes per dag vaginaal. Vieze zooi, want het komt er ook weer uit natuurlijk Ga maar gauw voor je beessies! Hoeveel heb je er? Heb je foto's? Vind altijd wel leuk om te zien
goede morgen allemaal beppie veel plezier met de echo anz pffffffff balen dat je geen oog dicht heb kunnen doen. :S est ahhhh het arme beestje hihihihi
Jullie hebben trouwens lekker door zitten kleppen met me zus hè Wat een kereltje heeft ze hè! Lekker ding
ja dat hadden we door dat je al weg was hihihi maar veel later zijn wij ook niet gegaan hoor had ook wel gehad een beetje.