Engeltje; at zou natuurlijk best kunnen zijn van die bolletjes je lichaam wordt natuurlijk ontzettend aan het werk gezet voor de innestelling de pijn is k*t.. Hoop dat je er een goed resultaat voor terug krijgt (over 8,5mnd ongeveer) esthertie; nee vanmiddag slapen zit er niet in denk ik.. Er is nog een bouwvakker bezig op zolder en op Cenns kamer word een nieuw kozijn geplaatst.. Zal Cenn dus bezig moeten houden vandaag mn andere kleine ukkie schopt nu trouwens al zo hard dat paps het al gevoeld heeft vind dat toch wel weer een mijlpaal
Goeiemorgen gekko!!! Diaan wel een goed idee. Verbrand je veel mee met zwemmen. Enigste puntis dat ik niet meer in bikini 'durf'
ja zal vast snel een andere leider zijn en dan word het alleen maar erger denk ik. wij kletskouzen? valt toch wel mee gekko hihihi
hahahahaha engel bikini daar ga ik dus echt nooooooooit meer in hahahaha ik houd mn handdoek om me heen tot ik aan de rand sta gooi hem aan de kant en duik dr in
OK..... Engel... Je laat die boon plakken he!! Ik heb anders nog wel ergens superlijm staan.... Ben het trouwens wel eens met de rest... je hebt jezlef ziek gemeld.... Als de wereld vergaat en jij bent de enige die ons van totale vernietiging kan behoeden... ok dan mag je van mij gaan werken.... maar anders is er geen reden goed genoeg... Apie... Wat een ongelofelijk naar begin van je vakantie... Je moet haast op vakantie om daar bij van te komen....Geef die kleine meer een dikke knuffel... Moet je nog een keer naar het ziekenhuis? Of Moet dat pas als je terugbent van vakantie? Bren ik ga zo kijken naar je foto's Beppie....in het middeleeuwen museum hangen vast wel een paar mooie voorbeelden van kuisheidsgordels.... Als die kennis zo'n moeite heeft met verhoeden zwanger te worden... helpen we haar wel een handje... Dan sturen we de sleutel per express naar alaska... en forseren we het slot zodat een slotenmaker alleen met een gasbrander haar kan bevrijden.. eehhhmmmm als ik iemand vergeet... help me dan ff jullie hebben een pagina of 30 vol gekletst
nogmaals goeie morgen allemaal... kleine is naar het KDV, mama huissie doen voorzover het gaat en nu eerst ff 2 lekkere pannen met soep make en voor mij en 1 voor me mannetje...
he shellie heb je nieuwe inlog naam ? wat een heerlijk kereltje heb je ! en mooi tatoo van jullie *meisje ja gekko ...heerlijk hoor zwemmen kep t wel echt koud nu ...pffffffft
Anz, misschien dat ik het zh even bel vandaag. Ff kijken. Dianana zie het alvoorme . Zo kanhet dus ook plus dat het natuurlijk nog lekker rustig is sochtends. Gekko, je heb ook gelijk, moet een beetje harder worden en nee leren zeggen! En hoop dattieblijft plakken Hey zus hoe heb jij je naam veranderd?? Ik ben ff weg, M. Wil ff hierop dan ga ik maar even douchen xx