ja net ff me naam gewijzigd... dank je wel het is ook me grote trots het is ook een lekker ventje hoor hihi... lachebekkie
hee zussie xxx jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor jou een vraag voor mij een weet nee hoor haha... heb lotte(moderator of beheerder wat is het) gevraagd in prive bericht hoe ik me naam kan wijzigen en dat heeft ze voor me gedaan 1.5 uur geleden gevraagd nu al geklaard
ow lekker omdat hij zaterdag gewerkt heeft? zo soeppies staan op, was zit in de machine tosti zit in het apparaat nu ff relax momentje en daarna aan de slag hier
Superknap is het Bren... en ook heel erg mooi!! Lekker een lui dagje vandaag dus Engel... heerlijk...
ja maar eigelijk spaart hij alle overuren op zodat hij in de wintermaanden 4 dagen kan werken alleen nu had hij gewoon zin in een extra dag weekend
ow ik moet douchen van hem, we moeten boodschappe doen want die ouwe auto word zo opgehaald tussen 1 en 2 ik ga opschieten! x
hoi meiden , ik ben net terug en heb naar het perfect klopend hartje van mijn baby gekeken!!! hier een foto. rechts beneden is het hoofdje en daarboven buikje en al wat uitsteksels van de benen!! ik ben 3 daagjes terug gezet dus ben nu 7 wk en 3 dagen! wel al een duidelijke echo he?
@Engel Ik heb een foto v/d katten in mijn album geplaatst. @Beppie Wat een super echo en al heel duidelijk, fijn om te zien en horen dat alles goed gaat!! En hier is weer een nieuwe buikfoto aan het rijtje toegevoegd: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35113-albums6139-picture36348.jpg
Jemig... je bent nu echt duidelijk zwanger Esthertie... en dan te bedenken dat we het al zo snel zagen.... Als je de eerste en de laatste foto vergelijkt is er echt een groot verschil!! Zijn je katten blij met hun voer?