@beppie wat een mooie echo en wat fijn dat je een mooi kloppend hartje heb gehoord geniet er lekker van @gekko ja ben blij dat hij dat wel kon al was het zijn eerste x het is zo mooi geworden ik ben zo benieuwd wat nousje er straks van vind
@est wowwww wat gaat dat hard zeg echt een mooie buik en zeker als je vergelijkt met de eerste foto ja
Bren Nousje heeft het nog niet gezien??? Hihihihihihi.... wanneer komt ze weer logeren... ben benieuwd naar haar reactie
@Gekko De kitties zijn weer helemaal happy en liggen lekker te slapen. @Mel Jij hebt hopelijk ook snel zo'n mooie buik. @Beppie Wees blij, ik moet soms echt rennen naar de wc. Heb wel een paar keer per week diarree (gevoelige darmen denk ik, zit in de fam.) Maar nu met zwangerschap bijna geen last van
hahhaa Bin Laden dood???? nee hoor,Osama kwam hier net nog binnen lopen!! hahaha (overbuurjongetje heet ook osama hah) heb hem wel gauw naar buiten geknikkerd.....kind trok gewoon aan het touwtje en kwam gewoon binnen lopen en daar hou ik dus echt niet van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
btw goedemorgen dames!! haha beppie ik ben niet boos op jou hoor,was alleen ff erg confronterend(kreeg ineens weerr nare herinneringen!) hoe oud is die meid eigenlijk????
vind het echt zo erg abortus als anticonceptie! vooral nu ik net zelf naar mijn baby heb kunnen spieken
ja ben echt zo blij!! vooral omdat ik niet zo ziek ben vertrouwde ik het niet helemaal , maar ja wat wil je als je 2 hel zwangerschappen achter de rug hebt en nu gewoon niks hebt