ja he!! ik was ook verbaast over de duidelijkheid van de foto!! ik heb ze met dat termijn ook idd minder gezien
@beppie, Gefeliciteerd met je prachtige echo... @dianana, 1 uur baantjes trekken?!?! vind het vet knap van je respect hoor... @esthertie, wat een prachtige buik krijg je al... @all, ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, ik heb nl flink wat overgewicht en ik ben daar helemaal klaar mee (heb al zoveel dieeten zelf geprobeerd maar het lukt me gewoon niet) ze heeft me een verwijsbriefje voor een Diëtiste gegeven, dus ik ga zo even bellen voor een afspraak! ben helemaal opgelucht nu... als ik nog iemand vergeten ben Sorry!
@MisC Met een dietiste moet het lukken toch. Heel veel succes en ben benieuwd wat ze je te vertellen heeft.
Miss C wat knap van je! Heel veel succes en als je het even moeilijk vindt, kom je hier je hart maar luchten!
Denk je ff rustig in de tuin te zitten.. Weeeeeer brand in de duinen.. Dus weer helicopters en sirenes.. Pff herrieeeee
Doei gekko tot morgen Oowja ik had ff lekker een tukkie gedaan en toen belde me collega. Nou gesprekje gehad toen zei ze eerst van ik ga woensdag tot half 11 werken, als jij dan een paar uurtjes derna kan komen... Ik zeg ja weet je wat het is, ik kan haast niet zitten. Als ik opdewc zit doet hetgewoon zeer, het enige wat ik doe is liggen, liggen, liggen. Als het moet kom ik wel maarikga niet 8 uur lang zitten. Zeg ze weetje wat, blijf maar gewoon lekker thuis, zorg goed voor jezelf, ik regel wel wat hier. Zo gezegd zo gedaan. Zij werkt tot half 11 en wat blijft liggen, gebeurd gewoon donderdag. Opgelost
maar goed ook zo ik kreeg net even een naar telefoontje... ze belde me van Dani zijn KDV dus me hart ging al tekeer als een wezeloze... zeg ze... als je Dani dalijk op komt halen dan zie je allemaal vreemde mensen dat zijn vervangende collegas, want we hebben net te horen gekregen dat Wilma (collega) groep Jip (Dani zit in groep Janneke) plotseling overleden is... nou heb ik het verhaal een beetje ingekort, ze heeft het niet op die manier gezegd hoor... ben gelijk me kleine boef op gaan halen, ja hallo sorry hoor maar dit zijn vreemde mensen voor mij en die kleine... kom ik daar aan loop naar binnen alles in rep en roer (logisch) ... kleine aant krijsen in een kinderwagen zegge ze ja hij wil nie slapen, ik zeg logisch he hij heeft honger vanaf 9 uur heeft hij tot half 4 maar 2 flessen gehad ja uhhhhhhhhhhh je moet mijn kind niet dwingen tot slapen als hij honger heb:x.... zijn echt van die jonge wijffies die zelf nog geen kinderen hebben... ik gelijk gevraagd aan 1 van de leidsters die was er nog... ben je er morge ook, ja zeg ze ik zeg oke dan komt Dani morge gewoon hierheen... maar neem jij hem onder hoede dan... ja is goed zeg ze ( is een dochter van me collega)... dus dat vind ik dan wel een fijn gevoel, me kleine achter laten bij bekende.
Ja indd goed nieuws. Wil absoluut geen aansteller zijn, maar het is gewoon niet anders. Ik ga nu aan mezelf denken! Als ik een griepje heb, ga ik ook werken om de goede orde te bewaren. Ik ben daar klaar mee
Hè bah Shell :x En heeft niks met leeftijd te maken hè, volgens mij ben ik hier de jongste??? Maar best hectisch dan.