december chica`s vol 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bren79, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ja heb net ff geslapen :p

Heb net de bolletjes weer ingebracht, ik begin al suf te worden dus misschien zo weer slapen ;)

2. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    je hebt helemaal gelijk meid!!
    ik ga nu lekker douchen (ben erg moe)!
    en ben ook nog helemaal in de wolken door mijn goede echo!!!
    spreek jullie straks misschien nog ff

3. Engeltje1

Misschien hebben jullie een tip voor mij...

Ik heb veel hoofdpijn weer de laatste tijd, dit komt vanuit een spier uit me nek. Die is stijf.
    Ik heb al 2 x bij de fysio gelopen maar wil niet weer.. Wat kan ik er zelf tegen doen?

4. Engeltje1

Oowja beppie, wat een super echo!!!! Helemaal gelukkig, ben stinkend jaloers :p

5. Engeltje1

Iedereen opeens weg? Ik ga ook, word duffie

X

6. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

#1306 Esthertie, 2 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2011
    @Engel Fijn dat het opgelost is qua werk :) Weer een zorg minder. Ik heb zelf ook last van spannings hoofdpijn gehad. Kwam door het onbewust aanspannen van schouders&nek. Ben hiervoor ook 2x (2 sessies van 6 behandelingen) naar de fysio geweest, heeft goed geholpen. Bij mij werkt warm douchen en liggen soms, maar vaak ook niet. Dan ga ik maar naar bed, de volgende dag is het dan weer over. Sterkte! En anders zou ik gewoon weer naar de fysio gaan hoor, als niets helpt en je steeds hoofdpijn hebt dat is geen pretje.

7. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    haii...ik heb ook vaak last van hoofdpijn doordat ik een vergroeiing heb in me rug(buitenkant niet zichtbaar,ben geen quasimodo ofzo hahahaha)maar geeft wel spanning (iedere dag!!!)in de spieren in rug en nek
    wat bij mij helpt is eeen ostheophaat!!

8. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoi lieve meiden!

Engeltje, een boontje in je buik, wat bijzonder moet dat zijn. Ik hoop zo dat je over twee weekjes een positieve test in handen hebt!!!! En wat stom dat je baas belde. Zij snapt er werkelijk helemaal niets van he! Zij heeft zelf zeker geen kinderen? Kan bijna niet anders als ze zo reageert. Weinig begripvol hoor!

Shellie, wat heftig op het KDV! Weet je al waaraan de leidster overleden is? Gebeurde het daar, of was ze niet aan het werk? Vind het niet gek dat je zoontje overstuur was: vreemde mensen, paniek in de ogen waarschijnlijk, veel onrust, weinig eten gehad. Tja, en ga dan nog maar eens slapen!

Beppie, wauw! Gaaf hoor, de echo! Super fijn dat alles goed was!

Anz, wat eng, al die branden. Is dat door de droogte, of is het aangestoken?

MissC, weet je al welk dieet je gaat volgen voor het afvallen? Misschien kun je samen met Dianana afvallen? Mij lijkt het fijner om dit samen te doen met iemand!

Dianana, zag dat jij al 3 kg kwijt bent, knap hoor!

Bren en Papa, nog geklust vandaag in huis?

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hee, True, hoe voel je je? Wie weten er allemaal al dat je weer zwanger bent? Ik kan me voorstellen dat je liever even wacht nu, met vertellen?

10. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    haiii es..

ik voel me eigenlijk wel goed
    ben moe en heb steekjes in me liezen,maar verder alles oke hihi
    ben beetje bang voor morgen...heb vorige zw.schap op 4,6 weken de miskraam gehad!

woensdag heb ik eenn afspraak bij me ha...heb de man toch maar gebeld hahaha...ook gelijk gezegd dat ik er een beetje 'uit' was dus niet meer goed wist hoe en wat ik moest doen bij een zw.schap...wel/niet ha bellen of gelijk naar de vk hahaha
    maar ivm de miskraam moest ik toch maar ff komen dan zou hij me doorverwijzen (neem aan naar de vk)

vk kon ik niet meer bereiken vandaag die heeft morgen avond dienst dus dan maar afspraak maken...en dan vraag ik ook gelijk een extra echo om te kijken of alles goed zit

verder hou ik me een beetje rustig aan hier...gewoon de dagelijkse klusjes maar niks geks!

11. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoe gaat het met jou meis????

12. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    ze was al ziek, en gister opgenomen int ziekenhuis voelde zich niet lekker ofzo... zou morgen de uitslag horen van haar onderzoeken enzo, en vanmorgen om 6 uur was het ineens over:( 49 jaar:(

Shellie, wat heftig op het KDV! Weet je al waaraan de leidster overleden is? Gebeurde het daar, of was ze niet aan het werk? Vind het niet gek dat je zoontje overstuur was: vreemde mensen, paniek in de ogen waarschijnlijk, veel onrust, weinig eten gehad. Tja, en ga dan nog maar eens slapen!

13. Engeltje1

Esthertie, toch maybe weer fysio ja

True, misschien dom maarwat is ostheophaat?
    spannende dagen, hoop dat ukkie heel warm blijft zitten.

Es22, stom hè. Ze heeft zelf 3 kinderen haha. Maar gelukkig is het opgelost.

14. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    heb btw niet meer gerookt vanaf half 3:D

maar wat heb ik een trek in een peukkkkkkkkkkkk:$:'(

15. Engeltje1

Volhouden Shell!!!!

16. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    ja doe me best:(...

een pakkie kost nu 6,50 en ik ga dat dus echt niet meer betalen, dat is voor mij de grens...

maar tis zo moeilijk:x

17. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Lady's Ik ga mijn bedje in, ben kapot.
    Fijne avond allemaal en Shellie succes met niet roken!!

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ken dr nog 1 esth.
    en ik heb het zoooooooo KOUD !!!!!
    ben na t zwemmen van vanmorgen gewoon niet meer warm geworden :(
    slaap lekker esth. tot morgen :)

shellie ... de 1e week is t ergst dan wordt t al stukken minder;)

19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    miss C laat je weten hoe t was morgen ?

20. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Engeltje; goedzo lekker niet werken, pak lekker je rust.. tukze!

Shellie; wat een naar verhaal.. pf 49 jaar.. veeeelste jong. wel een beetje raar dat je uk huilend met honger in de kinderwagen werd gelaten!
    Goed dat je gestopt bent met roken! volhoudennnnnnn:D

Es22; het is nu erg droog.. en waait heel hard daarom fikt het lekker.. maar het is wel aangestoken.. vorig jaar was het 6 keer aangstoken in bergen en schoorl.. elke keer 2 weken ertussen
    als het warm was en hard waaide
    dit jaar is t al 8 keer eerder geweest en dan nu 3 dagen achter elkaar.. pyromaantje gaat risicos nemen, hoop dat hij/zij snel gepakt word.. dit is zo zonde!

Deel Deze Pagina