Nou snap ik waarom iemand bergen in de fik wil steken, gerard joling viert zn ordinaire verjaardagsfeest hier vanaaf hahahha de fik drin
@dianana Alweer zwemmen wat goed van je Ik moet inderdaad werken en ben al onderweg! Succes straks in t water en daarna wel goed opwarmen.. Hi Mel!
Goedemorgen mensen.. Lekker Diaan zwemmen... Verwacht je veel drukte vandaag Est? Of denk je dat het vandaag rustig gaat worden?
Ja.... en ik denk dat ze er op je werk ook niet zo blij mee zijn als je er bent en op je toetsenbord in slaap valt...
Hahaha dat zou ook wel eens kunnen gebeuren ha Het is dat me kat in de tuin (keihard). Stond te mauwen dat ze naar binnen wilde, anders had ik nu nog geslapen
Hahahahahahaha... het is ook niet warm buiten nu... zonnetje schijnt wel lekker.... Komt de kat zo lekker op schoot liggen? Of is het niet zo'n schootkruiper?
Jawel, maar dat zijn ze alle 5 wel. Je moet eens zien als ik op bed ga liggen. 1 naast me kussen, 1 op buik ander op me benen en 2 bij me voeten Ik lig altijd stokstijf in bed. Maar goed, nu mogen ze dat ff niet, zeker niet op het buikske