Waarom niet op de buik??? Bij mij liggen ze ook regelmatig op de buik.... (tenminste in de winter.. nu liggen ze naast ons ipv op schoot)
Haha zijn ze ook wel, word soms wel gek van ze, maarja kan nooit gemeen tegen ze doen door gewoon om te draaien en ze van het bed te gooien. Ben een softy
Ik las net in de trouw dat er al vier aanhoudingen zijn gedaan.... Welke flapdrol(hier mag een krachtigere term) steekt de duinen in de fik?? Sorry... Welke flapdrol steekt een fikkie die zo uit de hand loopt??? Ik ben ook gek op een vuurtje... maar niet ten koste van zoveel...
Me buik doet nog een beetje auw En vind het eng, ik denk nu al overal bij na, als ik voorover buk dan denk ik ook, nee niet doen , beter door j knieën Bang dat er iets gebeurd met m'n embryootje
Door je knieen is zowiezo beter voor je rug en ik las dat je die zowiezo wel moet ontzien... Trouwens over je pijn in je nek... Je kan bij de kruitvat/etos van die hot/cold gelpacks halen... in de vriezer zijn ze handig voor bulten... en even in de magnetron en ze zijn super voor een stijve nek.. Fysio of/ en cesar therapie kunnen ook helpen... Ik heb jaren lang last gehad van mijn monnikskapspier... ondertussen herken ik de tekens van een komende verkramping dus kan ik het tegen gaan.. (hou ook niet van fisio) Ik gebruik dan dus s'avonds een hotpack, met een ibu (maar dat mag je nu niet) naar bed... en dan een goed warme douche..
Bedankt voor de tips! Hete douche wil ook eens helpen maar is van korte duur. Die gel packs klinken toch wel handig voor als je op de bank zit, ding om en geen omkijken naar. Ga ik proberen! Ik heb geen zin en tijd om naar de fysio te gaan Laatst had ik eenjongen van 21. Ik moest ook alles uitdoen op me buik liggen en hij dee zelfs me bh band los. Terwijl het me nek is
Het is eigenlijk gewoon nooit leuk vindt ik.... maar goed... het is wel beter... Ik heb ook veel gehad aan de cesar therapie... die leren je dus lopen... Bleek dat ik dat ook jaren niet goed deed maar ze leren je ook tillen en eigenlijk bewuster bewegen.... Gelpack is idd op die manier heel erg handig... zijn gewicht in goud waard!! Man was in die tijd ook net begonnen met een vechtsport en kwam regelmatig met een blauw been of een blauwe arm thuis.... Dan is die ik in de vriezer heb liggen wel weer handig
Oke.. Van Cesar. Therapie had ik nog nooit gehoord. Hoe liep je dan en hoe moet je lopen? Maar aan mezelf dat ik soms ook niet rechtop loop, betrap me der op en dan hup schouder naar achter, borsjes vooruit haha Ow dat was niet zo fijn, wat voor vechtsport deed hij Klinkt wel stoer
Hij doet pentjak silat. In het begin was zijn vlees nog gewoon zacht ofzow.. tegenwoordig komt ie eigenlijk nooit meer thuis met blauwe plekken... wel met stijve spieren idd ik liep ook een beetje voorover gebogen.. nooit echt door gehad.. db nam ik ook te grote stappen en had ik mijn handen altijd in mijn zakken... Dat is dus niet goed voor je lichaam...
Engel, ik heb ook heel veel last van mijn nek en schouders incl. De hoofdpijn! Mijn moeder heeft een keer op zo'n party aloë heat lotion gekocht, super spul! Best prijzig maar je doet er heel lang mee. Ik smeer 1 keer voor ik naar bed ga en dat is meestal al genoeg. Vergelijk het met een hete douche maar dan 10 keer zo effectief.
Gekko, zijn vlees hihi dus hij doet het nog steeds je moet indd wat rechtop lopen, maar ik vind dat je daar soms ook "moe" van word.. en dan ga ik toch weer een beetje inzakken Mel, ik heb ff gegoogle en indd 20 euro voor een tube. ik doe 1 ding tegelijk proberen, mocht het niet helpen kan ik het altijd nog bestellen. RomyDani, goeiemorgen
Iedereen blijft je Shellie noemen hoe heten jullie eigelijk voor het echie of wil je dat liever geheim houden ? voor mij maakt het niet meer uit, want als ze al lezen dat Shellie me zus is en zij 2 kids heeft met de namen romy en Dani weten ze al genoeg Ik heet dus Sylvia en mijn lieve nichtje Romy* is dus naar mij vernoemd
Als je het echt wil weten pb ik je... Maar ik heb genoeg over mezelf verteld dat als ik mijn irl naam erbij zet mensen die me kennen ook echt weten dat ik het ben... Dat risico neem ik liever niet
Eigenlijk wel ja.... hahahaha.. dan liep ie twee drie dagen te piepen en daarna ging ie weer trainen om weer te piepen en dan te trainen... werd dat zoooo moe... Iedere keer als hij weer kon lopen als een normaal mens ging ie weer trainen... en als ik dan zei dat ie misschien iets ruster aan kon doen tijdens de training zodat ie niet beurs thuiskwam dan keek ie me aan alsof ik hem voorstelde voortaan gewoon maar poep te eten dat doe je ook niet...