@diana veel plezier bij de ikea miss komen die namen wel wanneer ik zwanger word. maar jongentje zijn we al helemaal over eens dat word het gewoon hihih
@bren, ik dacht er ook nooit zo over na, tot ik de meisjes naam hier tegen kwam op het forum toen had ik zoiets van whaaaaaa dat is m. en de jongens naam had ik al een tijdje...
Ik voel trouwens sinds gister avond kleine prikjes in mijn lies... Ik geloof er niets van dat het al symptomen zijn, maar appart vindt ik het wel...
whaha ik zei laatst tegen mn man want vind je van deze naam?! toen zegt ie gatverdamme cynt doe is ff normaal... ik:
Bren, heb je geen ovu testjes gedaan?? meer klussen is beter als niet.. heb je hem sowieso niet gemist Diaan, veel plezier bij de Ikea! MissC, jij trouwens ook succes straks! Gekko, hahaha nou ik niet hoor, en ik mag nu nog niet eens, dus hij moet alstie zo'n zin heeft, toch effe.... je weet wel Mel je heb PB terug Shell, eerste naam Sylvia MissC, ik hou persoonlijk niet zo van oerhollands namen. heb ik zelf ook niet (vind ik) en man ook niet. en met oerhollands bedoel ik uhm.. Anne (SORRY als ik iemand voor het hoofd stoot) dus het word wel een "buitenlandse naam" Jongensnaam is bij ons al bekend, meisjes namen vind ik zo moeilijk.. nou ik weet wel een hoop leuke, maar M. haalt overal ze neus voor op.. hij wilt iets speciaals voor zn prinsesje
goedemorgen meiden... mijn kids hebben beiden ierse namen dus voor de derde zal ook een ierse worden waarschijnlijk!!
op alles wat ik al genoemd vintie niks.. maaaaar hij denkt er ook niet serieus over na.. hij gaat dan gelijk stomme grapjes maken met bijv kees en henk hij wilt er pas over nadenken als het daadwerkelijk zover is.
Ik durf nog niet echt na te denken over namen. Ik ben veel te bang dat iemand anders in de omgeving ermee vandoor gaat! Vandaag hebben wij evaluatiegesprek in het ziekenhuis. Ik hoop zo dat het niet tegenvalt en dat we snel zwanger mogen zijn...
Owh Engel er zijn zoveel mooie namen... Ik heb gewoon (ja echt heel erg) het grote namenboek doorgeworsteld en alle mooie namen opgeschreven (en dan moesten ze ook nog een mooie betekenis hebben... je noemt je kind toch niet verrader van het volk??) Ik denk dat mijn man 75% van al die namen walgelijk vondt...
Ik heb in het totaal 12 meidennamen en 11 jongensnamen.. mensen mogen ervandoor gaan wat ze willen... Ik heb genoeg reserves... en als het kind toch iemand blijkt te zijn met de naam van vrienden/familie dan moet het zo maar zijn.... Als hij/zij dat is is hij/zij dat
Haha, ja dat is ook wel weer zo. Maar met 12 namen is het makkelijker om te wisselen van naam. Niet als je er maar 1 hebt!