ja erg jammer he diana hoe was het bij je oma? neem je lekker visje mee voor iedereen van de markt ik lust wel een lekkerbekkie of gerookt makreeltje
vanmorgen voor het 1st gespuugt en daarna nergens meer last van!!!! ik word misselijk van gebakken en gebraden vlees! dus vermijd ik maar even! beleg kan ik wel eten
oke dus geen vlees voor jou bij het avond eten? fijn dat je het verder niet zo erg heb die missenlijkheid en spugen
nou wel geprobeerd hoor vlees maar ik word er zo misslijk van dat ik er maar even mee stop! ja verder valt het mee! met die andere 2 was ik allang opgenomen en woog ik nog maar 45 kilo van het spugen! nu werk ik nog en verder gaat alles goed
gelukkig dat het nu veel beter gaat en tja ach die vlees jammer dan miss komt dat straks wel weer toch ziekenhuis is niks als je daar weer heen moet :S
Hahahaha.. ik zag je toevalig... Ik zou wel weer eens uitgerust zijn.... slaap de afgelopen nachten minder.... Maar mijn man slaapt heerlijk!!
grrrrrr heerlijk he die mannen heb je al symptomen ? mijn ei komt er echt aan denk ik heb zoveel slijm getverdemme
Ik heb geen idee... Ik luste vanmorgen ineens geen pap en geen koffie... maar misschien was de melk niet goed.. (al had ik die van tevoren wel geproeft) Ik ben dus moe.. (maar goed.... mijn man snurkt weer even) En het voelt alsof mijn onderbuik strak staat... Hoofdpijn... maar dat kan dus komen door gebrek aan slaap...