hoe zou t met es zijn ... vind t zielig voor ze geloof dat ze dit niet helemaal hebben aan zien komen
Hi diaan. Beter! Goeie nacht gehad. Ik heb vandaag de dokter gesproken want... Sorry voor vieze praat, Ik kan al sinds zaterdag niet naar de wc (grote boodschap ). En heb sinds vandaag een infectie daar beneden. Kan komen van de bolletjes maar ik mag er niks tegen doen van medicijnen behalve wat vaseline smeren. (kan er ook nog wel bij)
Nee volgens mij ook niet.... al meen ik me te herrinneren dat het wel eerder werdt geopperd dat ze dat traject in zou gaan... alleen.... ik denk dat het toch hard is aangekomen gister...
Ah lekker Engel... dat kan je er nog wel bij hebben.... En een grote boodschap die niet komt kan zoooo vervelend zijn...
Even een piep klein klaag momentje: ik voel me echt een hoopje ellende op het moment, kan wel huilen Ik heb ersterk over nazitten denken, mocht dit niet lukken nu, weet ik niet of ik er door mee wil gaan als de 2 overige embyos het niet overleven, Vanaf kleins af aan wil ik al 3 kinderen, ik was al gezakt naar 2. Als dit nu lukt wil ik het bij 1 houden, maar nu met al deze klachten ben ik er klaar me
ah een infectie ...wordt je niet gek van de jeuk... ja gekko ze ist wel dat ze het traject in zou gaan maar volgens dacht ze dat dat iui zou worden ... aangezien ze zei dat zij niet hoefde te spuiten oid
Me moeder is nu super grote onderbroeken voor me aan het halen, 1. Omdat ik al ben aangekomen en 2. Die ik heb zitten te straks en dokter wil eigelijk dat ik geen ondergoed draag, maar gaat moeilijk met al die rotzooi wat er uitkomt van die bolletjes :x. Bah kan even niet genieten
ah een infectie ...wordt je niet gek van de jeuk... ja gekko ze wist wel dat ze het traject in zou gaan maar volgens dacht ze dat dat iui zou worden ... aangezien ze zei dat zij niet hoefde te spuiten oid
Gekko, ik hoop het, kan het gewoon bij deze ene x blijven Diaan, het is meer dat het brand. Ook met plassen. En de grote boodschap heb ik zelf niet zo problemen mee, geen pijn me darmen ofzo, ti's meer dat me ma zei dat hetniet goed is..
engel geen ondergoed dat gaat idd niet met die balletjes dan ben je blij dat je thuis bent gebleven ? chica's ...man is thuis ik ga naar t zwembad tot over een uurtje x
@Dianana Wow dan gaat t echt hard bij jou, ik weet dus wat ik moet doen straks om de kilo's kwijt te raken, zwemmen!! Hi Engel He wat naar al die bijwerkingen en daar beneden smeren met vaseline is ook geen pretje. Voel je steeds die kleeftroep zitten. Hoop dat t snel over is en wat een rare dokter, geen onderbroek dat gaat toch niet op deze manier. Denkt hij dat je de hele dag in je blote gat in bed ligt. Ik hoop zooooo dat je straks een mooie beeb in je buik hebt en je al deze ellende snel vergeten bent. Gelukkig zorgt je mams goed voor je.
@Dianana Zwemze! En Engel het is inderdaad zeker maar goed dat je niet bent gaan werken. Dat zou helemaal een ramp zijn, goed aan jezelf denken.
Dianana, ik ben heel blij dat ik nu nog thuis ben. leef sinds vorige week al in jogging broeken en oma onderbroeken maar noway dat ik zo naar buiten ga. Est, hihi blote gat, vind ik zelf ook niet zo prettig. Gelukkig wel want voel me soms zo lonely
Ik had net hier op mijn werk iets stoms... Zat achter de balie en er kwam een klant (man) met zijn dochtertje iets ophalen. Hij zette haar op de balie en zag toen mij buik. Tikt ertegen aan en zei tegen zijn dochtertje, kijk wat daar in zit een baby. Vond het zo bizar dat hij gewoon aan mijn buik zat, heb die klant nog nooit eerder gezien Stond ook te perplex om er iets van te zeggen..