hahaha zonnetje...was t maar waar geen zon te bekennen hier ik ga zo na t eten met dochter douchen mss wordt ik dan weer warm en lekker onder mn donzendekbed filmpje kijken (liefst met een rood wijntje en een toastje dr bij )
Hi dames Ow ess maar zo weinig procent van slagen pffff hoop zo dat het toch gaat lukken en toch een mooie gezonden baby in jullie armen mogen sluiten niet de moed opgeven Ik zit lekker met mobiel mee te lezen in ons huisje en mijn oom en broertje zijn boven laminaat aan het leggen hihihi als goed is komt papa ook zo thuis en ff wat eten word chinees voor ons en dan kan hij ook aan de slag werken moeTen die mannen hihihi
hai meiden heb ff nog niks terug gelezen wilde alleen ff mijn test (op 5 weken hihi) komen showen ik had me nl voogenomen om op 5 wk nog eens te testen om een beetje geruster te zijn tov de zw.schap en omdat ik een mooie vette test wilde hebben hihihihi nou hie issie dan hihihi
Hè girls Es22, nou zit je mij weer op te peppen , ik heb ook nog wel vertrouwen, baal alleen van de pijntjes en infectie die ik erweer bij krijg, gratis en voor niks we gaan snel voor zo'n test net als hierboven True, wat een super mooie test, *jaloers*. Maar wel op een gegunde manier jaloers Ow en wij hebben krieltjes op met boontjes en een karbonaadje
jeetje meid ik schrik echt van je berichtje en kan helemaal begrijpen dat jullie er goed van onderstebboven zijn!!!!!!!! vind het zoooo erg voor jullie he!! maar wordt het ook echt IUI of toch een andere behandeling?of is het nog allemaal niet zeker???
maarheeft dat dan zo'n lage kans van slagen???en wat is het veschil met IUI??? doen ze met IUI insemineren (het zaad) ,dus dat het eitje al op zijn plek zit???en met ICSI buiten de baarmoeder bevruchten en dan terugplaaten???
Ja klopt. Met Iui moet het zaadje zelf door de eicel heen 'beuken' (zoals mijn gyn dat zo mooi zei). Dus het zaadje word gewoon in de baarmoeder gezet. E bij icsi word het zaadje in de eicel geïnjecteerd, bevrucht en teruggeplaats in bm. Bij ons en ook bij es22 zijn de zaadjes zo zwak en kunnen ze niet op eigen kracht door de eicel binnen dringen.
Wat een mooie super knal test true helemaal super nogmaals gefeliciteerd meis en hoop dat nou een plakbeebje is en lekker 9 maanden gaat groeien in je buik tot dat het sterk genoeg is om door mama true in de armen te worden gesloten
@dianana Nee we hebben nog steeds geen naam en geen kaartje. Maar we hebben nog n paar maanden. @true Da's een mooie knal test!
owja vergeet ik helemaal om te vertellen heb gisteren gebeld met de VK en mag 18 mei al komen voor de 1ste echo!!!!!!!!!!!!!!! ben dan 7 weken pcies!! en dan mag ik daarna 8 juni voor de intake komen!! kun je het hartje al horen met 7 weken zwangerschap????
@true Leuk, dat is al behoorlijk snel. Ik had de eerste echo ook rond de 7 weken, moest wel een inwendige. Volgens mij hebben we toen niet naar t hartje geluisterd, weet dus ook niet of je hem dan al kan horen de baby is dan nog maar 1 cm groot. Maar we konden het wel zien knipperen.
Hey meiden... Speciaal hier dan ook even mijn buikfoto van vandaag, 15 wk zwanger... Het is de tweede en dat zie je wel hoor
Karine mooie flinke buik heb je inderdaad al. Echt super!! Bah krijg nu toch steeds meer kwaaltjes helaas Zoals: verstopte neus, bloed neus, in broek plassen bij niezen, ecxeem aan oogleden, maagzuur, veel plassen (ook s nachts)slecht slapen, zere billen na inspanning, sneller vermoeid, harde buiken. Dus lady's die nog niet zwanger zijn, jullie kunnen nog terug.. Just kidding... heb het er allemaal graag voor over. ik ga mijn bedje opzoeken, fijne avond en welterusten!