Nee Ik heb het gevoel dat het bij jou raak is.... over mezelf heb ik niet zulke voorgevoelens... en als ik ze heb zit ik er negen van de tien keer naast...
ik hoop zo dat je voorgevoel gelijk heeft maar ik ga nergens vanuit maar als zo is spring ik een gat in de lucht maar we gaan deze maand gewoon met ze alle op roze hoor moet gewoon een x nu
Dat zou pas wat zijn.... Voor de koningin hang ik de vlag niet buiten.... maar als we allemaal op roze gaan.... Koop ik speciaal een vlag om uit te hangen!!
Opruimen?! Maar het is mooi weer....hihihihi.. Ik ga morgen opruimen... Dan was het dacht ik nog mooier weer... Kregen gister trouwens te horen dat dinsdag de schilder de buitenboel gaat schilderen..... Dat mag wel eens gebeuren... Het groen is grauw aan het worden...
ow dat kan ik ook nog wel ff onze slaap werd ruw verstoort door mijn schoonzus die ons om 4 uur een onzinig sms stuurde pffffffff :S maar diana 4,1 al wow wat gaat dat snel meis
diana ja uiteindelijk zit je wel op zo`n punt dat het niet echt meer zo hard gaat maar moed er in houden he hoeveel wil je er nog af hebben?
Ja idd.... dan staat het allemaal even frisser... en dan later nog de tuin aanpakken... en dan ben ik voor even tevreden... Uiteindelijk moeten de badkamer en de keuken ook... maar dat kan ook over een paar jaar...