december chica`s vol 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bren79, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja maar papa heeft daar zijn wekker op en omdat zijn moeder ook best vaak ziek is of af en niet echt stabiel staat en nog wel is kan vallen heeft tel altijd bij zich en ik ook trouwens

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge Engel...

Als je dan niet op vrijdag de 13e test maar zaterdag de 14e?

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dat is dan anders... Maar goed... het is wel mal om midden in de nacht een onzin sms te sturen naar iemand....

4. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    laters diana
    hallo engeltje alles goed?
    alles op zijn tijd he gekko ik ben wel blij dat nu bij ons alles in een x gedaan word en er voor een paar jaar geen omkijken naar heb :D

5. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Gekko, ja ik denk dat ik zondag de 15e test
    dat is ook mn nod.

straks even naar de huisarts

6. Engeltje1

Hi Brennie, ja hoor ben nu bij me moeder.. dus het huis uit *joepie:D* voelde me een beetje een kluizenaar worden hahah

hoe issie met jou ? en huisje????

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor je infectie?

Ik ga op zaterdag de 14e testen denk ik.... De dag erna moet ik werken dus dan heb ik niet echt de tijd om te testen...

8. Engeltje1

********** De Glazen Bol ***********

Wordt het een jongetje of een meisje?

Augustus mama's
    Esthertie: Esthertie, Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3
    ESTHERTIE KRIJGT EEN MEISJE!!
    Aily, Dianana, Gekko, Engeltje en Apie3 hebben het goed!!

September mama's
    Dora: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3, Beppie1983

Oktober mama's
    Anz87: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 ,apie3, Beppie1983
    Karine: Aily, Dianana, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Mel05, Beppie1983, Karine
    Aily: Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3, Beppie1983
    Mothertobe: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3, Beppie1983

November mama's
    Bonnie1: Gekko, Es22, bren79, Miss C,dianana,engeltje,apie3, Esthertie, Karine, Beppie1983

December mama's
    Beppie1983: Gekko, bren79.Mel,Dianana, Beppie1983, Karine, Engeltje

Januari mama's
    Truelove4ever: Beppie1983, bren79, Engeltje

voor beide dames een meisje ;)

9. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja ik had vannacht ook wel zo van gvd spoor jij wel :S
    maar ja als ik ze spreek zeg ik ook wel ff dat ze niet midden in de nacht meer moet smsen helemaal niet als papa om half 6 op moet staan om te werken dat ze ook weet :S

wij gaan ook denk ik zondag de 15e testen als niet ongi ben

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei... dus ik ga dan alleen op de 14e testen als ik niet ongi ben?

11. Engeltje1

nee voor me infectie mag ik niet anders doen dan vaseline smeren.

ik zit nu onder de uitslag. benen, handen, rug. ik heb al een huidallergie sinds me 16e, artsen weet niet waarvan dus gooien het op stress ;)
    maar ik weet niet wat ik er voor mag en kan gebruiken nu.. aangezien hij gister aan de tel had gezegd dat ik niet van alles mag smeren of innemen.

12. Engeltje1

PS: kan er ook nog wel bij! (haha)

ow en gekko misschien test ik ook wel hoor zondag want M. is zo zenuwachtig en vraagt steeds wanneer ik ga testen ;)

13. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja dat is wel lekker ff het huis uit ik weet hoe muren op je af kunnen komen thuis :S
    met huisje gaat het goed gister hebben ze boven laminaat gelegt nu alleen nog anouska kamer en dan ligt het boven helemaal dicht :D
    en papa en ik hebben samen woonkamer muur gedaan voor de eerste x
    dus schiet op zo als het er naar uit ziet gaan we waarschijnlijk het weekend van de 21ste over :D

14. Engeltje1

brennn wat leuk!! wat gaat dat hard he.. ohh en dan kan je straks lekker alles leuk inrichten met je prulletjes en spulletjes :D

15. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    wat naar dat je niks mag smeren of innemen tegen die uitslag hopelijk is het snel weg

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een uitslag op mijn handen... Al sinds mijn 12e... Iedereen gooide het op stress... daarna was het uitdroging in de winter.. (terwijl ik er in de lente en zomer last van heb) Nu heb ik er eindelijk een creme voor:D:D Het haalt de uitslag niet helemaal weg... maar de jeuk wel! Dus dan kan ik er tenminste van af blijven!

17. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    kan van mij niet hard genoeg gaan liefst wil ik er vandaag in hihihi maar ja dat gaat niet maar hoop wel eerder dan de 21ste pfff duurt me nog veel te lang

18. Engeltje1

ja het gaat weer weg en het komt weer terug. na 10 jaar ben ik het wel gewent. blijf het ook me hele leven houden.
    hopelijk geef ik het niet door aan kids want het is niet fijn. schaamde me er ook erg voor en nu.. tsja ik heb het en kan er niks anders van maken.

maar soms zie je wel eens mensen vies kijken :x

19. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    die jeuk is ook het ergste denk ik kun je echt gek van worden :S

20. Engeltje1