Dat is waar... Wat een lieve woorden hier bij de chica's.... Zo zoet.. we kunnen bijna suikerspinnen maken
OK gestoord.... zit net de post te lezen van vrouwtjeromy dat ze trots is op haar man... en ik zit hier half te janken.... En hij stopt alleen maar met roken.... Kunnen jullie het even lezen??? Kijken of jullie ook ontroert zijn?
Gekko, ik vind het super dattie het doet! Maar ben denk ik niet zo ontroerd als jij . Gekko is emoooo Zou ut? Zou ut!
hahaha gekko sorry maar je bent echt emooooo ik hoef er ook niet om te janken vind het ook super en knap dat die van 2 pakjes ineens ermee kapt petje af maar janken nee dat hoef ik er ook niet om hihihihi
Sh*t... maar ik wil niet emooo zijn Was echt stom.. moest niet echt janken... maar er zaten wel tranen in mijn ogen...
Ik heb trouwens nog een pendel.. die is voor de eisprong in juni met een meisje... Maar die past dus echt niet meer in mijn handtekening...
hahahah je bent gewoon een jankebal neeeeeee geintje maakt toch niks uit iedereen heeft dat wel is dat ze emo zijn hoor ik oook vaak zat om niks dat tranen in mijn ogen staan dus ach maak je niet druk
Hahahahahaha...boehoehoe.... Ik moet het huis vandaag schoonmaken van mezelf... dat is pas om te janken
Ach... maar aan de andere kant, huis is dan wel schoon in het weekend.... Hoef ik dan niets meer te doen...
Ja... Van de week dacht ik dat het kattengrid op was... dus ik nieuwe halen... Bak moest echt verschoont worden.... Was het in de winkel ook op!! Ze hadden alleen van die houtkorrels... Bah wat stinkt dat zeg!!! Ik heb het er nog maar twee dagen in zitten maar eigenlijk wil ik vandaag de bak alweer doen.. gister ook grit gevonden in het huis... Maar mijn enige bezwaar eigenlijk is dat ik er van ga kokken iedere keer als ik in de buurt van de kattenbak kom... Mijn man ruikt het niet eens (hij is gezegend met een slechte neus...) Wat denken jullie.... Snel die troep weggooien? Of toch maar wachten tot het moet?