goedeavond meiden, woehoeee na 2 maanden vanavond eindelijk weer een positieve ovu test gehad, dus ga zo ff goed aan de klus hoe is het hier met jullie?!
nee klopt, ik krijg m alleen niet meer goed want dan klopt mijn cyclus niet meer! want zover ik weet ik mijn cyclus gewoon nog 29... (zit nu op dag 17)
Good morning! Ik heb nog niet terug gelezen sinds donderdag. Ben weer een beetje opgeknapt, ben niet echt ziek geworden maar wel snotverkouden helaas en futloos. Vandaag dus ook gewoon weer aan het werk. Heb ik nog iets spannends gemist??
Esthetie fijn dat je weer bent opgeknapt! Ik heb helaas slecht nieuws. De 2 overgebleven embryo's hebben het niet overleefd. Dus ik hoop dat mijn boontje 9 maanden lang blijft zitten anders beginnen we weer van vooraf aan. Ik ben nu al bang als ik aan de punctie denk. Duimen draaien dat hij of zij lekker blijft zitten.
@Engel Nee wat balen dat je overgebleven 2 het niet gehaald hebben. Nu inderdaad duimen draaien dat het goed gaat mij je boontje.. Nog iets meer dan een week en dan testen toch..??
Ja heb echt even een traantje gelaten. Volgende week zondag kan ik testen. ik hoop zo dat mijn droom ook ooit eens uitkomt
ow engel dat is idd geen goed nieuws meid... ik duim met je mee dat je boontje mooi blijft zitten lieverd
ik heb trouwens nog ff me laatste test ook ff ertegenaan gegooid.. zie het resultaat...de teststeep is zelfs nog donkerder als de controlestreep
zussie, je was net weg toen wij aan kwamen bij ma, hoorde het ook van ma, en lees het nu ook hier we gaan er gewoon van uit dat dit boontje lekker bij zijn/haar mama binnen blijft zitten en goed gaat groeien, probeer positief te blijven en laat je koppie niet hangen! i love you! en hou ook al van dat kleine boontje in jou warme buikkie...
Ik hoop het ook zo lieverds, al zie ik het niet zo heel erg positief in. Van de 28 waren er 11 goed, waarvan maar 3 bevruchtingen, waarvan er 2 niet hebben overleefd. Waarom dan wel de gene in me buik?
omdat dat het speciale eitje is waar jullie zo lang op hebben gewacht(waar we het wel eens over hebben)
tis je gewoon zo gegunt!!!!!!!!!!!!! jullie kindje heeft gewoon gewacht tot het eindelijk aan de beurt was... de andere 2 eitjes hebben het niet overleeft omdat het niet hun beurt was,dit kleine 'boontje' wat nu in je zit was nu aan de beurt...waarom zou dan anders nou net dit eitje uit de 3 zijn gekozen!!!! dat kán geween geen toeval meer zijn!!! jullie zullen strakjes ook papa en mama worden van jullie speciale kindje!!!
@engeltje wat een rotnieuws dat andere 2 het niet hebben overleefd maar dit wondertje dat in je buik zit blijft daar gewoon 9 maanden zitten en groeien het beste bevruchte eitje is terug geplaats meis duimmmmmmmmmm zo hard voor je meis en je heb straks zo`n knal test als true heeft @true wat een super mooie test en geeft zo als est zegt bijna licht hihihi super meid pfffff hier gewoon nog zeker een week wachten en duurt zo lang nog :S wil zo graag zo`n super test als dat true heeft